هاست پرسرعت
خودرو

تصویر مجازی از وانت پیکاپ بنتلی بنتایگا؛ بحث‌برانگیز و متفاوت!

تصویر مجازی از وانت پیکاپ بنتلی بنتایگا؛ بحث‌برانگیز و متفاوت!

انتشار تصویر مجازی یا رندر از وانت پیکاپ بنتلی بنتایگا بحث‌های زیادی را بین طرفداران این برند بریتانیایی به وجود آورده است.
وانت پیکاپ بنتلی

یک سؤال همیشگی در دنیای خودرو وجود دارد و آن اینکه آیا بازاری برای وانت پیکاپ های لوکس و سطح بالا وجود خواهد داشت؟ پاسخ مرسدس بنز به این سؤال منفی است چراکه X کلاس شکل گرفته بر اساس نیسان ناوارا یک شکست بزرگ برای ژرمن‌ها محسوب می‌شد. تولید این خودرو پس از دو و نیم سال و در سال ۲۰۲۰ پایان یافت و ستاره سه پر دنیای خودرو دیگر علاقه‌ای به حضور مجدد در کلاس یاد شده نشان نداد.

واقعیت این است که اکثر برندهای بزرگ و مطرح صنعت خودرو علاقه‌ای به تولید محصولی مشابه ندارند و شاید بازار محدودی برای وانت‌های لوکس وجود داشته باشد اما هیچ‌کسی ریسک سرمایه‌گذاری زیاد روی پروژه‌ای با احتمال شکست بالا را نمی‌پذیرد. به همین خاطر افرادی که خواهان نشستن پشت فرمان چنین وانت‌هایی هستند باید به ناچار از میان برندهای رده میانی یکی را انتخاب کنند و البته نسخه‌های فول را سفارش دهند، وانت‌هایی که به تجهیزاتی همچون پوشش چرم کابین، نورپردازی داخلی، نمایشگرهای لمسی بزرگ، صندلی‌های گرم و سرد شونده و… مجهز هستند.

اگرچه بازاری برای وانت‌های لوکس و سطح بالا وجود ندارد اما طراحان خوش‌ذوق دنیای خودرو قبلاً چندین رندر از چنین محصولاتی را منتشر کرده‌اند و یکی از جدیدترین آن‌ها وانت پیکاپ بنتلی بنتایگا است. در این رندر شاهد تبدیل بنتایگا شاسی‌بلند به وانتی مجازی هستیم و تغییرات رخ داده در آن کاملاً مشهود هستند. در ابتدا درهای عقب تغییر شکل یافته‌اند و خط سقف نیز کوتاه‌تر شده و درست بالای ستون‌های C به پایان رسیده است. همچنین فضای بار خودرو از طریق در پشتی قابل‌دسترسی است و در هر طرف در پشتی هم چراغ‌های عمودی جدید نصب شده‌اند. به این موارد باید سپر عقب جدید را اضافه کرد.

البته تغییرات وانت پیکاپ بنتلی بنتایگا به همین موارد ختم نمی‌شود چراکه ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز افزایش یافته تا بتواند از روی موانع عبور نماید. البته این خودروی لوکس توانایی شاسی بلندهای آفرود واقعی را نخواهد داشت و علت آن نیز استفاده بنتایگا از پلتفرم مشترک با فولکس‌واگن توارگ، پورشه کاین، آئودی Q7 و لامبورگینی اوروس است. در صورتی که خواهان آفرود سنگین باشید باید شاسی بلندهای بدنه روی فریم را انتخاب نمایید. با این تفاسیر، به نظر شما تولید وانت پیکاپ بنتلی بنتایگا ایده خوبی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۰ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا