هاست پرسرعت
تکنولوژی

پوکو پادز معرفی شد؛ هدفون بی‌سیم ارزان با قابلیت 30 ساعت پخش موسیقی

پوکو پادز معرفی شد؛ هدفون بی‌سیم ارزان با قابلیت 30 ساعت پخش
موسیقی

پوکو در سال‌های اخیر در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار فعال بوده و توانسته به یکی از برندهای سرشناس این حوزه، به خصوص دنیای اندروید، تبدیل شود. این کمپانی چینی که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، اخیراً یک هدفون بی‌سیم با نام پوکو پادز (Poco Pods) را معرفی کرده که می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای دوست‌داران این برند باشد.

پوکو پادز هدفون بی‌سیم مقرون به صرفه‌ای است که از یک درایور 12 میلی متری در هر گوشی خود استفاده کرده و دارای رتبه‌بندی IPX4 در زمینه مقاومت در برابر پاشش آب است. بنابراین، در هوای بارانی هم می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

پوکو پادز

هدفون بی‌سیم و ارزان قیمت پوکو پادز دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.3 است، از سیستم جفت شدن سریع گوگل پشتیبانی می‌کند و شرکت سازنده در تبلیغات خود به تاخیر حداکثر 60 میلی ثانیه‌ای اشاره کرده که بسیار خوب است. این هدفون دارای قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) بوده و فقط از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند.

پوکو پادز همچنین از کنترل‌های لمسی نیز پشتیبانی کرده و به کاربران امکان می‌دهد تماس‌ها و پخش موسیقی خود را به راحتی و بدون نیاز به درآوردن گوشی از جیب خود، کنترل کنند. شما می‌توانید با دو بار ضربه زدن روی ساقه این هدفون به تماس ورودی پاسخ دهید و یا موسیقی را متوقف یا پخش کنید و با سه بار ضربه زدن روی هدفون هم می‌توانید رد تماس کرده و یا مکالمه تلفنی را قطع کنید. در هنگام پخش موسیقی هم سه بار ضربه زدن شما را به آهنگ بعدی می‌برد.

پوکو پادز

پوکو ظرفیت باتری پادز و کیس شارژ آن را فاش نکرده، اما این شرکت می‌گوید که پوکو پادز با یک بار شارژ می‌تواند تا 30 ساعت پخش موسیقی داشته باشد و احتمالاً در صورت جفت شدن با جعبه شارژ، با 10 دقیقه شارژ شدن، تا 90 دقیقه دیگر هم می‌تواند به پخش موسیقی ادامه دهد.


بیشتر بخوانید:

  • راهنمای خرید: هدفون گیمینگ سیمی بهتر است یا بی‌سیم؟

پوکو پادز

اگر همه این ویژگی‌ها آشنا به نظر می‌رسند، به این دلیل است که شیائومی ماه گذشته هدفون «ردمی بادز 4 اکتیو» (Redmi Buds 4 Active) را با مشخصاتی مشابه و با قیمتی معادل 17 دلار یا 15 یورو عرضه کرده بود. اما با این حال، پوکو پادز ارزان‌تر بوده و تنها 15 دلار یا 13 یورو قیمت دارد. در انتها بد نیست اشاره کنیم که این هدفون بی‌سیم تنها در یک رنگ مشکی با تزئینات زرد عرضه می‌شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا