هاست پرسرعت
بازی

تهیه‌کننده سابق فار کرای رئیس تیم سازنده بازی جدید بلیزارد شد

تهیه‌کننده سابق فار کرای رئیس تیم سازنده بازی جدید بلیزارد شد

مایک ایبارا، رئیس بلیزارد در یک مطلب تازه که اطلاعات جدیدی از این شرکت را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد، اعلام کرده است که دن هِی مسئولیت رهبری بازی جدید شرکت نام‌برده را برعهده گرفته است. هی سال‌ها در یوبیسافت مسئول اصلی سری بازی Far Cry بود و حالا رئيس تیم سازنده‌ی بازی بقامحور استودیو بلیزارد است. ایبارا گفت: « او رهبری تیمی را که درحال ایجاد اولین مجموعه جدید ما از زمان اورواچ است، در دست می‌گیرد؛ اثری که این ژانر را با جادوی بلیزارد تلفیق می‌کند».

او در ادامه افزود: «اندازه‌ی تیم، امسال دو برابر شده است و قصد داریم در سال جدید آن را باز هم گسترش دهیم». هی سال گذشته پس از ده سال یوبیسافت را ترک کرد؛ درحالی‌که ظاهرا شرکت Ubisoft مشغول ساخت بازی لایو-سرویس فارکرای بود. دن هِی تهیه‌کننده فارکرای ۳ بود و پس از آن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای نسخه‌های چهارم و پنجم سری به همراه اسپین-آف‌های آن شامل Blood Dragon ،Primal و New Dawn ایفای نقش کرد.

بلیزارد در ماه ژانویه ساخت این بازی مبتنی بر بقا (Survival) را تایید کرد و توضیح داد که اتفاقات آن در یک جهان جدید رخ می‌دهد: «بلیزارد در حال شروع کردن ماجراجویی بعدی خود است. ما در حال سفر به یک جهان کاملا جدید هستیم که میزبان یک بازی بقامحور جدید برای کامپیوتر و کنسول است». این جهان «جایی پر از قهرمانان دیده‌نشده، داستان‌های تعریف‌‌نشده و ماجراجویی‌های تجربه‌نشده» است.

کمپانی بلیزارد

درنهایت بلیزارد افزود بازی قلمرو وسیعی از احتمالات را مقابل گیمر می‌گذارد که منتظر کاوش هستند. یک کانسپت آرت از بازی منتشر شد که دو نوجوان را به تصویر می‌کشد که به یک گذرگاه رسیده‌اند؛ جایی‌که از خانه دلگیر خود به یک دنیای فانتزی سرسبز ختم می‌شود. همچنین اطلاعاتی از بازی فاش شده بود که طی آن جز کوردن از رسانه WindowsCentral ادعا کرد این بازی سروایوال بلیزارد MMO نیست و بیشتر یک اثر کلاسیک در ژانر بقا به شمار می‌آید.

لازم به ذکر است شرکت بلیزارد همچنان از اتهامات تکان‌دهنده نظیر پرورش فرهنگ کاری که در آن آزار انسان‌ها، تهاجم و رفتار نامناسب قابلیت رشد داشتند، تبرئه نشده است. در یک شکایت در ایالت کالیفورنیا این شرکت را «محلی برای پرورش آزارواذیت و تبعیض علیه زنان» خوانده بودند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا