هاست پرسرعت
بازی

گزارش: معرفی GTA 6 در 2023 و با سبک و سیاق خاصی صورت می‌گیرد

گزارش: معرفی GTA 6 در 2023 و با سبک و سیاق خاصی صورت می‌گیرد

به گزارش تام هندرسون (Tom Henderson)، شرکت راکستار (Rockstar) در سال 2023 از GTA 6 رونمایی می‌کند و شیوه‌ی این رونمایی بسیار خاص و چشم‌گیر خواهد بود.

راکستار پیش‌تر تأیید کرد که Grand Theft Auto 6 را در دست ساخت دارد، اما تریلری از آن منتشر ننمود. چندی پیش نیز تصاویر، ویدیوهای نسخه‌ی اولیه‌ی این بازی لو رفت. راکستار تأیید کرد که موارد لو رفته به GTA 6 مربوط می‌شوند، اما نه نسخه‌ی کنونی آن. به همین دلیل، هنوز هم باید منتظر نتیجه‌ی نهایی ماند. اکنون، تام هندرسون در گزارش جدید خود خبر از رونمایی رسمی بازی در 2023 می‌دهد.

او که از پیش‌بینی‌های مختلف خود برای سال 2023 سخن می‌گوید، این رونمایی را «بزرگ‌ترین رونمایی در تاریخ بازی‌ها، دست کم تا قبل از GTA بعدی» می‌خواند و بازه‌ی زمانی 2023 را بسیار معقول می‌داند، زیرا به نظر او و بسیاری از صاحب‌نظران دیگر، GTA 6 تا 2025 روانه‌ی بازار نخواهد شد.

بخشی از گزارش یادشده به شرح زیر است:

تبلیغات

زمانی که در سال 2021 بازه‌ی انتشار GTA 6 را میان سال 2024 و 2025 عنوان کردم، جامعه‌ی هواداری این مجموعه از من دلخور شدند، اما همچنان نظرم تغییر نکرده است. رونمایی از بازی در سال 2023، به خصوص اگر با اصول کار راکستار و تیک تو (Take-Two Interactive) در ساخت و نشر آثارشان آشنا باشید، بسیار منطقی است. برای نمونه، GTA 5 و Red Dead Redemption 2 دقیقاً دو سال پیش از عرضه‌شان رونمایی شدند.

تام هندرسون

این خبرنگار همچنین می‌گوید که راکستار از این فرصت استفاده خواهد کرد تا به سبک و سیاقی خاص، هم شخصیت‌ها و هم گیمپلی بازی را به مخاطبان بشناساند. هندرسون در رابطه با ادعای مایکروسافت (Microsoft) مبنی بر عرضه‌ی GTA 6 در 2024 هم اظهار نظر می‌کند و آن را ممکن می‌داند، اما می‌گوید به احتمال زیاد این مهم در سال 2025 صورت می‌گیرد.

آنطور که از تصاویر و ویدیوهای لو رفته بر می‌آید، بازیکنان کنترل دو شخصیت جیسون (Jason) و لوسیا (Lucia) را به دست می‌گیرند و شاهد ماجرایی شبیه به ماجرای بانی و کلاید (Bonnie & Clyde) خواهند بود. همچنین، به نظر می‌رسد که دو شخصیت دیگر هم در بازی حضور دارند، اما اطلاعات بیش‌تری از آن‌ها در دست نیست و حتی مشخص نیست که این شخصیت‌ها به بازی نهایی راه می‌یابند یا خیر.

ata.expressابوالفضلعمو فیل کبیرEspressoDARKSIRENPashmak..darhalkhabAli 0zadeghostjiamojiVisible bearded manCaptainBehzaaadRen AmamiyaKianEnzeMmfb🏴🏴🏴Amirhossein152HyakkimaruOld_axeWhite noizکارل فیربرنmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا