هاست پرسرعت
بازی

گزارش: دیزنی خواستار انتشار یک بازی Star Wars در هر 6 ماه است

گزارش: دیزنی خواستار انتشار یک بازی Star Wars در هر 6 ماه است

گزارش جدید برخی منابع حاکی از آن است که شرکت دیزنی (Disney) قصد دارد در هر 6 ماه، یک بازی جدید از دنیای Star Wars را عرضه نماید.

چند منبع اشاره کرده‌اند که شرکت دیزنی خواستار عرضه‌ی یک عنوان بزرگ AAA و یک بازی کوچکتر از سری Star Wars در هر سال مالی است و کمپانی لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) نیز قرار است آن را ارائه دهد.

در حال حاضر 8 بازی مختلف از مجموعه‌ی Star Wars در دست توسعه قرار دارند که اغلب آن‌ها فعلاً تاریخ انتشار مشخصی ندارند. فهرست این 8 عنوان و سازندگان آن‌ها به شرح زیر است:

تبلیغات
  • بازی Star Wars Jedi: Survivor (استودیوی Respawn Entertainment)
  • بازی Star Wars: Eclipse (استودیوی Quantic Dream)
  • بازی Star Wars جهان آزاد استودیوی Ubisoft Massive
  • پروژه‌ی Star Wars استودیوی Skydance Media
  • ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic Remake (استودیوی Saber Interactive)
  • بازی شوتر اول شخص معرفی نشده Respawn Entertainment
  • Star Wars: Hunters (شرکت Zynga)
  • بازی استراتژی معرفی نشده Respawn Entertainment

بازی‌های فوق، عناوینی به شمار می‌روند که تاکنون معرفی شده‌اند و طبق شایعات و گزارش‌های مختلف، چند بازی دیگر از مجموعه‌ی Star Wars در دست توسعه قرار دارند و در مرحله‌ی پیش تولید هستند.

تعدادی از 8 بازی اشاره شده حداکثر تا دو سال آینده منتشر خواهند شد، اما به نظر می‌رسد برخی دیگر از این عناوین دست کم تا 3 سال آینده شاهد عرضه‌ی آن‌ها نخواهیم بود. بازی Star Wars: Eclipse یکی از عناوینی محسوب می‌شود که طبق ادعای برخی منابع، به دلیل مشکلات توسعه حداقل تا سال 2026 منتشر نخواهد شد.

امیر حسینEren YeagerKHEDER_Pro_GamerDARKSIRENXboss Series 5Ellie MillerZ2656همسایه ( فن بوی = پنچری )کاکاسنگیPorfosorSkyrim : The Elder Scrolls Vblackmarshesجیم خالی بند «رقیب گیمپس نمیدیم🤡»Mr.BadGuyvafadarتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)O2HulkEzio Auditore da Firenzeامیرmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا