هاست پرسرعت
تکنولوژی

«گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» به عنوان پنجمین عضو سری در گیک‌بنچ رؤیت شد

«گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» به عنوان پنجمین عضو سری در
گیک‌بنچ رؤیت شد

آخرین اخبار در مورد سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ حکایت از این دارند که احتمالاً پنجمین تبلت به نام «گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» (+Galaxy Tab S9 FE) نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد. انتظار می‌رود این تبلت‌ها شامل گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس، تب اس 9 اولترا و تب اس 9 اف ای در رویداد آنپکد سامسونگ در روز 26 ژوئیه (4 مرداد) رونمایی شوند.

لیست Geekbench 6 امتیازات و شماره مدل «گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» را نشان می‌دهد

بر اساس گزارش‌ها، یکی از افشاگران در توییتر، با نام کاربری TheGalox@، تصویری از لیست نتایج بنچمارک Geekbench 6 را به اشتراک گذاشته که «گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» را با شماره مدل SM-X616B به نمایش می‌گذارد. نتایج بنچمارک این تبلت نشان دهنده امتیاز تک هسته‌ای 987 امتیاز و امتیاز چند هسته‌ای 2731 است. حدس زده می‌شود که این تبلت دارای پردازنده اگزینوس 1380 از محصولات سامسونگ بوده و ممکن است سیستم عامل اندروید 13 را به صورت از پیش نصب شده بر روی خود داشته باشد. علاوه بر این، شایعه شده که این تبلت نسخه‌ای با رم 8 گیگابایتی خواهد داشت.

گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس

با مقایسه امتیاز بخش چند هسته‌ای «گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» با نسخه قبلی خود در سری گلکسی تب اس، یعنی گلکسی تب اس 7 اف ای فایو جی (Galaxy Tab S7 FE 5G)، می‌توان دید که تبلت جدید سامسونگ 40 درصد امتیاز بالاتری را به خود اختصاص داده است.

پیش از این، یکی از مشاوران مطرح صنعت نمایشگر با نام راس یانگ اطلاعاتی در مورد انواع رنگ‌های سری گلکسی تب اس 9 ارائه کرده بود. به گفته یانگ، گلکسی تب اس 9 اف ای و اس 9 اف ای پلاس احتمالاً در رنگ‌های متنوعی مانند خاکستری، سبز روشن، صورتی روشن و نقره‌ای عرضه خواهند شد. وی همچنین اشاره کرده که مدل‌های گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس و تب اس 9 اولترا در رنگ‌های بژ و خاکستری در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

به غیر از این جزئیات، فعلاً اطلاعات بیشتری درباره «گلکسی تب اس 9 اف ای پلاس» در دست نیست با این حال، در روزهای آتی و با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی مطمئناً شاهد انتشار اطلاعات رسمی و غیررسمی بیشتری خواهیم بود. شایان ذکر است که «گلکسی تب اس 9 اف ای» نیز با شماره مدل مشابه (SM-X516B) در Geekbench 6 مشاهده شده و پیش‌بینی می‌شود که دارای همان پردازنده اگزینوس 1380 باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا