هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Devotion

نقدها و نمرات فیلم Devotion

فیلم Devotion به کارگردانی جی دی دیلارد توانسته نمرات نسبتا خوبی را از منتقدان بدست بیاورد.

فیلم تعلق خاطر (Devotion) اثری در ژانر جنگی و بیوگرافی به شمار می‎‌رود که جیک کرین (Jake Crane) و جاناتان استوارت (Jonathan Stewart) فیلم‌نامه آن را بر اساس کتابی نوشته آدام ماکوس (Adam Makos) قلم زده‌اند.

سکان کارگردانی فیلم نیز در دستان جی دی دیلارد (J. D. Dillard) است. جاناتان میجرز (Jonathan Majors) و گلن پاول (Glen Powell) نیز بازیگران اصلی فیلم محسوب می‌شوند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۴ نقد برای فیلم «تعلق خاطر» منتشر شده که امتیاز ۸۳ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۰ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۹ نقد است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Devotion

  • راتن تومیتوز | ۲۴ نقد – امتیاز ۸۳ درصد
  • متاکریتیک | ۹ نقد – امتیاز ۶۰ از صد

«75/100 The Playlist | منتقد: جردن سیلز»

تبلیغات

نقش‌آفرینی جذاب دو بازیگر اصلی به این فیلم جان داده و کارگردانی و فیلمبرداری این اثر نیز صحنه‌های هوایی را بسیار سرزنده و جذاب نشان داده است. در کنار صحنه‌های مبارزه خارق‌العاده به نمایش در آمده در فیلم «تعلق خاطر»، نقش‌آفرینی خیر‍‌ه‌کننده جاناتان میجرز نیز به خوبی به چشم می‌آید.

«70/100 Screen Rant | منتقد: متیو کریت»

در زمانی که کمترین انتظار از فیلم «تعلق خاطر» وجود دارد، این اثر اوج می‌گیرد و بازیگران اصلی نیز تاثیر شگرفی در موفقیت این فیلم داشته‌اند.

«70/100 Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

کارگردان جی دی دیلارد توانسته صحنه‌های هوایی بسیار خوب و چشم‌نوازی را خلق کند اما اصل فیلم روی رابطه میان دو شخصیت اصلی یعنی براون با بازی جاناتان میجرز و تام با بازی گلن پاول تمرکز دارد.

«60/100 The Guardian | منتقد: چارلز برامسکو»

کارگردان فیلم «تعلق خاطر» صحنه‌های اکشن نسبتا متوسطی را خلق کرده است که آن احساس لازم را ندارند و بی‌حال به نظر می‌رسند.

«58/100 IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم «تعلق خاطر» در مساعدترین شرایط خود می‌تواند سرسخت و کلیشه‌ای به نظر برسد اما باید گفت که زمانی که روی شخصیت براون و تنهایی و انزوایی که او احساس می‌کرده، متمرکز می‌شود، توانسته اندکی خود را به جلو پیش براند.

«50/100 The Hollywood Reporter | منتقد: مایکل رکتهفن»

فیلمبرداری بسیار زیبا و موسیقی گوش‌نواز فیلم «تعلق خاطر» را به اثری تماشایی تبدیل کرده‌اند اما باید گفت که همگی آن‎‌ها درون پوسته‌ای تهی و بی‌جان قرار گرفته‌اند و همین نیز باعث شده تا وظیفه جاناتان میجرز برای نقش‌آفرینی شخصیت اصلی فیلم دو چندان باشد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا