هاست پرسرعت
بازی

مایکروسافت باری دیگر انحصاری شدن عناوین بتسدا را تایید کرد

مایکروسافت باری دیگر انحصاری شدن عناوین بتسدا را تایید کرد

پاسخ اولیه مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) به دادخواست FTC منتشر شد و شرکت آمریکایی مجددا از انحصاری شدن بازی‌های بتسدا (Bethesda) گفت.

این شرکت در توضیح اینکه چرا Call of Duty به یک بازی انحصاری تبدیل نمی‌شود، به این موضوع اشاره می‌کند که سه عنوان آینده بتسدا نیاز ایکس باکس در ساخت عناوین انحصاری را رفع می‌کنند و همچنین جامعه مخاطبین محدودی را مدنظر قرار داده‌اند. در این بیانیه آمده است:

خرید زنیمکس (ZeniMax) توسط مایکروسافت و استودیوهایی که در سال 2020 خریداری شدند، هیچ ارتباطی با معامله فعلی ندارد. پس از بسته شدن آن قرارداد، دو بازی جدید زنیمکس به عنوان انحصاری‌های زمانی پلی استیشن عرضه شدند. ایکس‌ باکس پیش‌‌بینی می‌کند که سه عنوان آینده بتسدا که همگی برای بازی به تنهایی یا در گروه‌های کوچک طراحی شده‌اند، انحصاری ایکس‌ باکس و رایانه‌های شخصی خواهند بود.

تبلیغات

در ادامه آمده است:

با این حال، مطابق با رویکرد همیشگی خود، ایکس‌ باکس به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای بازی‌هایی مانند Fallout 76 و Elder Scrolls Online در ایکس‌ باکس و پلی‌ استیشن ادامه داده است، زیرا این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که توسط جوامع وسیعی از گیمرها روی پلتفرم‌های مختلف تجربه شوند. این بازی‌ها شبیه به Call of Duty هستند. زنیمکس نمونه خوبی است برای اثبات اینکه ایکس باکس این سری را انحصاری نخواهد کرد.

همانطور که می‌بینید، نامی از بازی‌های آینده زنیمکس در این بیانیه ذکر نشده است، اگرچه ما حدس می‌زنیم که آن‌ها احتمالا Starfield ،Redfall و بازی آینده ایندیانا جونز هستند. این احتمال وجود دارد که Elder Scrolls 6 نیز از عناوین انحصاری بتسدا باشد، همانطور که مدیران ایکس باکس بارها به آن اشاره کردند.

Alireza1111DARKSIRENNashvilleETERNAL_MAN (از بن بازگشته)Visible bearded manReciverدروازه بان جهنم🌚🗿🤝شبح gsxr 🏴Pashmak..darhalkhabDaniyal BleszinskiZ23OR0Oکاکاسنگیهادی صفاییKratosWotanEl DiabloJohnny joestarMasuod Enayati...Eternal...HTmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا