هاست پرسرعت
بازی

Digital Foundry: کیفیت و جزئیات Baldur’s Gate 3 روی PS5 با نسخه‌ PC برابری می‌کند

Digital Foundry: کیفیت و جزئیات Baldur’s Gate 3 روی PS5 با نسخه‌ PC برابری می‌کند

سال‌ها است که اعضای تیم Digital Foundry به عنوان افرادی توانا و متخصص در تست گرافیکی و عملکرد بازی‌ها شناخته می‌شوند و حالا آن‌ها این بار به بررسی نسخه‌ PS5 بازی Baldur’s Gate 3 پرداخته‌اند.

تبلیغات

بعد از بررسی‌های متعدد، به نظر می‌رسد که آخرین ساخته‌ استودیوی لاریان (Larian Studios)، توانسته از لحاظ بصری عملکرد فوق العاده‌ای را روی کنسول PS5 نشان دهد. این خبر خوشحال کننده‌ای برای افرادی است که قصد داشتند این بازی را روی کنسول PS5 اجرا کنند؛ زیرا به نظر تنظیمات گرافیکی بازی با نسخه‌ی PC که روی بالاترین جزییات گرافیکی ممکن قرار گرفته، برابری می‌کند.

البته که در بخش عملکرد بازی مشکلاتی وجود دارد که مرتبط با نسخه‌ی PS5 نیست و این مشکلات را حتی در ورژن PC نیز می‌توانیم مشاهده کنیم؛ در بعضی مناطق بازی نرخ‌فریم، چه در حالت Performance و چه در حالت Quality، افت شدیدی پیدا می‌کند.

یکی از این بخش‌ها Act III بازی است که در آن جدا از تنظیمات Quality و یا Performance، شاهد کاهش نرخ فریم به ۳۰ یا حتی کمتر هستیم. با این حال، بقیه‌ی مناطق بازی را با تنظیمات نام برده می‌توانید به صورت ۶۰ و یا ۳۰ فریم تجربه کنید.

خوشبختانه در بخش Split Screen نیز می‌توان شاهد عملکرد مشابه‌ای بود که بار دیگر تنها در بخش سوم بازی از خود ضعف نشان می‌دهد و در بعضی محیط‌ها فریم بازی تا ۲۰ نیز کاهش می‌یابد.

احتمال دارد که در آینده شاهد انتشار بهینه‌سازی‌هایی مختص به بخش سوم بازی باشیم که مشکلات مرتبط با کاهش نرخ فریم را برطرف کنند.

AMIR WAZOWSKISami 227AQUARIUSStarfieldDARKSIRENEAGAMERRoyalknightᕼᑌᑎTᗴᖇمریاپوزوسیون gsxrUNCLE ARTHURققنوس آسمانامیر حسینDota2MincraftHELLO.BROTHERdarck Wolffآریا حمیدیانcactusSepehrmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا