هاست پرسرعت
بازی

تصاویر تازه‌ای از فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد

تصاویر تازه‌ای از فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی تصاویری از فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر کرده است.

سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) اثری فانتزی از سرویس آنلاین نتفیلکس به شمار می‌رود که فصل دوم آن قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش شود و به تازگی نیز تصاویری از آن منتشر شده است.

تصاویر تازه منتشر شده از فصل دوم سریال «سایه و استخوان» برخی از بازیگران و کاراکترهای فصل اول را نشان می‌دهد که شامل آلینا با بازی جسی مای لی، مال با بازی آرچی رنو، جسپر با بازی کیت یانگ، جنیا با بازی دیزی هد و ملکه تاتیانا با بازی جورجیا ریس است.

در ادامه می‌توانید این تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید. در این تصاویر از فصل دوم سریال «سایه و استخوان» بازیگر جدید سریال یعنی جک ولفی نیز دیده می‌شود. این بازیگر قرار است نقش ویلان را بازی کند.

در فصل دوم سریال «سایه و استخوان»، آلینا استارکوف در حال فرار است و برخی او را یک چراغ امید و برخی دیگر نیز او را یک خائن می‌دانند و در هر صورت، او مصمم است تا شادو فولد یا حصار سایه را نابود کند و راوکا را از نابودی نجات بدهد. با این حال، ژنرال کریگان نیز بیکار ننشسته و به دنبال آن است تا کار خودش را به اتمام برساند.

تبلیغات

او ارتشی قدرتمند از هیولاهای سایه و همچنین گریشاهای نترس در اختیار دارد و همین نیز باعث شده تا او از همیشه خطرناکتر باشد. آلینا برای اینکه بتواند شانسی در برابر ژنرال کریگان داشته باشد، باید ابتدا قدرت خودش را تقویت کند و برای انجام این کار نیز باید ابتدا دو موجود افسانه‌ای را بیابد.

سریال «سایه و استخوان» بر اساس مجموعه رمان‌های گریشاورس (Grishaverse) نوشته لی باردوگو ساخته شده و نویسنده و مدیر اجرایی آن نیز اریک هیزرر است. از جمله بازیگرانی که به فصل دوم اضافه شده‌اند، می‌توان به لوئیس تن، آنا لئونگ بروفی و پاتریک گیبسون اشاره کرد.

فصل دوم سریال «سایه و استخوان» در تاریخ ۱۶ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: comingsoon

DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا