عضو قدیمی در ساخت سری Halo کارگردان بخش طراحی 343 Industries شده است
عضو قدیمی در ساخت سری Halo کارگردان بخش طراحی 343 Industries شده است
عضو باسابقه در ساخت سری Halo، پاول برتون (Paul Bertone)، به عنوان کارگردان بخش طراحی فنی به استودیوی ۳۴۳ ایندستریز (۳۴۳ Industries) پیوست.
او تا سال 2012، بیش از یک دهه، به عنوان کارگردان بخش طراحی سری Halo، در نسخههای ODST ،Halo 3 ،Halo 2 ،Halo 1 و Reach در استودیوی خالق این فرنچایز، یعنی بانجی (Bungie) مشغول به کار بوده است. طبق پروفایل لینکدین (Linkedin) برتون، او در ماه ژوئن، کار خود را در استودیوی 353 ایندستریز آغاز کرده است.
جوزف استتن (Joseph Staten)، رهبر تیم توسعۀ Halo Infinite، حول محور ملاقات با برتون، اظهار کرد که بسیار مشتاق همراهی پاول در حرکت به سمت آیندۀ آخرین عنوان منتشر شده سری Halo است.
بعد از ترک استودیوی خالق مجموعهی Halo، یعنی بانجی، او به مدت سه سال، به عنوان رهبر بخش طراحی استودیوی ایندستریال تویز (Industrial Toys)، استودیوی سازندۀ بازیهای موبایل که توسط بنیانگذار بانجی، Alex Seropian تأسیس شده است، مشغول به کار شد. استودیوی ایندستریال تویز در حال حاضر به شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) تعلق دارد.
پاول بعد از آن، به مدت شش ماه، به عنوان رهبر بخش طراحی بازی State of Decay، در استودیوی Undead Labs قرار داشت و تا چند وقت پیش، به مدت دو سال در همین جایگاه، در استودیوی هایوایر گیمز (Highwire Games) مشغول به کار بود.
ستتن بعد از اشاره به ملاقات خود با برتون گفت: «من و پاول در سال 1999، زمانی که استودیو بانجی در شیکاگو قرار داشت، همدیگر را ملاقات کردیم و در کنار هم نسخههای Halo 1 تا Halo 3، نسخۀ ODST و Reach را هدایت کردیم. بسیار خوشحالم که پاول قرار است در هدایت آیندۀ بازی Halo Infinite ما را همراهی کند.»
استودیوی 343 ایندستریز قرار است از هفته آینده، به آزمایش حالت کوآپ (co-op) که تأخیر خورده بود و ویژگی جدید تکرار مأموریت (Mission Replay) بپردازد. بازیکنانی که خواهان شرکت در این آزمایش هستند، لازم است که در برنامه Halo Insider ثبتنام کنند. حالت کمپین کوآپ (co-op) به بازیکنان اجازه میدهد تا در کنار هم به تجربه بخش داستانی بازی بپردازند.