هاست پرسرعت
بازی

دنیل کریگ از تکرار موفقیت فیلم اول در 2 Knives Out می‌گوید

دنیل کریگ از تکرار موفقیت فیلم اول در 2 Knives Out می‌گوید

به تازگی دنیل کریگ در مصاحبه‌ای از تجربه‌ی خلق دنباله‌های موفق در سری فیلم‌های جیمز باند و تلاش او برای استفاده از این تجربه در دنباله‌ی Knives Out گفته است.

فیلم Knives Out (چاقوکشی) را قطع به یقین می‌توان یک پدیده در سینما و یک موفقیت غیرمنتظره دانست. این فیلم نه تنها شهرت و اعتبار خالق آن یعنی رایان جانسون (Rian Johnson) را که پس از فیلم Star Wars: Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) به شدت لکه‌دار شده بود به او بازگرداند؛ بلکه یک موفقیت تجاری برای سازندگان نیز بود و موفق به فروش 300 میلیون دلاری در جهان شد.

همچنین این فیلم نظر منتقدان را نیز جلب کرد و توانست نامزدی اسکار را در رشته‌ی بهترین فیلمنامه اقتباسی کسب کند و به بیان ساده‌تر این فیلم توانست تا دل همه، از مخاطبان تا منتقدان را برباید.

ستاره‌ی این فیلم دنیل کریگ (Daniel Craig) و رایان جانسون باری دیگر برای دنباله‌ی فیلم چاقوکشی با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ اما شاید مهم‌ترین چالش آن‌ها تکرار کردن موفقیت فیلم اول بدون دور شدن از ریشه‌ها و همچنین افتادن در چاه تکرار است که گریبان بسیاری از دنباله‌ها را می‌گیرد.

تکرار موفقیت فیلم اول توسط دنباله با این که امری دشوار است؛ اما غیرممکن نیست و دنیل کریگ نیز قبلاً تجربه‌ی چنین اتفاقی را با سری فیلم‌های جیمز باند داشته است. او که کار خود را با این سری در ابتدا با ریبوت تحسین شده‌ی کازینو رویال آغاز کرد و به تازگی با فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) به پایان رسانده است؛ توانست تا چندین دنباله‌ی موفق و تحسین شده از جمله اسکای‌فال را در کارنامه خود ثبت کند.

کریگ و جانسون قصد دارند تا موفقیت فیلم اول را تکرار کنند؛ اما آن‌ها می‌خواهند این دستاورد را از طریق خلاقیت و آوردن ایده‌های جدید به چاقوکشی 2 دنبال کنند و نه صرفاً با تکرار ایده‌ها و سناریوهای فیلم اول. دنیل کریگ در این رابطه می‌گوید:

تبلیغات

ما چگونه می‌توانیم ایده‌ی چیزی را که نظر مردم را به شدت به خود جلب کرد و کاری کرد که آن‌ها برای مدت‌ها درباره‌ی معماهای جنایی صحبت کنند را بگیریم و دوباره آن را تکرار کنیم؛ بدون اینکه کار جدید، تقلید مستقیم اثر اولیه باشد؟ من پانزده سال از عمرم را در فرنچایز جیمز باند صرف چنین کاری کردم؛ پس من هیچ واهمه‌ای از این کار ندارم.

اگر شما افراد درستی را در تیم خود داشته باشید. اگر استعدادهای مناسبی در کار باشند، شما می‌توانید این کار را انجام دهید. رایان یک نویسنده‌ی نابغه است و نمی‌خواهد که خود را به تکرار وادار کند؛ من هم چنین قصدی ندارم و تیم ما نمی‌خواهد که طرفداران را ناامید کند.

ما می‌خواهیم که طرفداران از دنیای خلق شده توسط فیلم اول لذت ببرند و به موفقیت فیلم دوم باور داشته باشند.

به نظر می‌رسد که تیم سازنده‌ی دنباله‌ی فیلم چاقوکشی، یعنی Glass Onion: A Knives Out Mystery (گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز) امید زیادی به موفقیت این فیلم دارند؛ حال باید منتظر ماند و دید که آیا این امید همانند سری فیلم‌های جیمز باند رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و با یک اثر تحسین‌شده و به یاد ماندنی روبرو می‌شویم یا با دنباله‌ای فراموش‌شدنی و کم اهمیت مواجه هستیم.

فیلم مورد انتظار Glass Onion: A Knives Out Mystery به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون و با بازی دنیل کریگ، ادوارد نورتون (Edward Norton) و ایثن هاک (Ethan Hawk) در تاریخ 23 دسامبر 2022 (2 دی 1401) در سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد.

منبع: مووی وب

Ahmad_TRAmir :))meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا