هاست پرسرعت
تکنولوژی

مهارت‌هایی که یک نصاب لمینت و کفپوش باید آنها را بیاموزد

مهارت‌هایی که یک نصاب لمینت و کفپوش باید آنها را
بیاموزد

آیا می‌دانید اجرا و نصب کفپوش لمینت نیاز به تخصص و دانش کافی دارد و افراد متخصص باید این کار را انجام دهند؟ آموزش لمینت یکی از آموزش‌های فنی است که افراد با شرکت و حضور در آن می‌توانند مهارت نصب و اجرای کفپوش و لمینت را بیاموزند و در این حوزه وارد بازارکار شوند. بنابراین اگر شما هم قصد دارید در یک حوزه فنی پردرآمد شروع به کار کنید، نصب لمینت و کفپوش را اصلا از دست ندهید. در ادامه شما را بیشتر با این شغل و مهارت‌های لازمه آن آشنا خواهیم کرد.

نکات مهم نصب لمینت و کفپوش که نصاب باید بداند

همانطور که در بالا مطالعه کردید، یک نصاب لمینت و کفپوش می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد. به همین منظور افرادی که به این شغل علاقه‌مند هستند می‌توانند در دوره آموزش لمینت آموزشگاه سروش جاوید شرکت کنند و با بهره تمامی تکنیک‌ها و مهارت‌های مربوط به نصب لمینت وارد بازارکار شوند و درآمد بالایی کسب نمایند. برخی از نکات کلیدی که شما را به یک نصاب حرفه‌ای لمینت و کفپوش تبدیل می‌کند به شرح زیر است:

مهارت‌هایی که یک نصاب لمینت و کفپوش باید آنها را بیاموزد

اندازه‌گیری دقیق در اجرای کفپوش لمینت

اندازه‌گیری دقیق، درست و اصولی قبل از نصب و اجرای کفپوش لمینت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شما باید به عنوان یک نصاب آن را به خوبی آموزش ببینید. چرا که اگر شما یک متر را به اشتباه اندازه‌گیری کنید به طور کلی مراحل نصب دچار مشکل خواهد شد. در نتیجه محلی که می‌خواهید آن را با کفپوش لمینت بپوشانید را باید درست و با دقت اندازه بگیرید. پس از اندازه‌گیری اصولی حالا نوبت به انتخاب طرح کفپوش لمینت است. پس از اندازه‌گیری و انتخاب خدمات نصب مرحله‌ به مرحله اجرا خواهد شد.

توجه به تغییر فصول در اجرای کفپوش لمینت

یکی از نکات مهمی که نصاب حین نصب کفپوش باید به آن توجه کند، تغییرات فصل است. چرا که در هر فصل دمای محیط و همچنین میزان رطوبت تغییر خواهد کرد. به همین منظور زمانی که لمینت را نصب می‌کنید باید آن را از دیوارها جانبی فاصله بدهید تا درگیر رطوبت نشود. اما برای اینکار باید چه کرد؟ برای جلوگیری از رطوبت می‌توانید از یک تکه مانند کفپوش لمینت بهره بگیرید تا فاصله را بپوشانید.

مشاوره صحیح به مشتری بدهید

شما به عنوان یک نصاب باید اطلاعات دقیق و درستی را در اختیار مشتریان خود بگذارید. چرا که در غیراینصورت ممکن است مشتری پس از مدتی از شما احساس نارضایتی کند. شما به عنوان یک نصاب حتما می‌دانید که کفپوش لمینت ضد آب نیست. به همین منظور شما نباید از آن در مکان‌هایی که در معرض بارش باران و خیس شدن است، استفاده کنید. بسیاری از مشتریانی که این اطلاعات را ندارند و شما باید حین نصب یا فروش کفپوش لمینت به آنها مشاوره بدهید. کفپوش لمینت به هیچ عنوان در برابر آب مقاوم نیست.

مهارت‌هایی که یک نصاب لمینت و کفپوش باید آنها را بیاموزد

مراقب زوایای غیر قائمه باشید

به عنوان یک نصاب حرفه‌ای باید به زوایای غیرقائمه توجه کنید. در برخی از منازل با اتاق‌هایی روبرو خواهید شد که هیچ زاویه 90 درجه‌ای ندارد. احتمالا این قناسی به دلیل عدم توجه در ساخت و عدم توجه به رعایت استانداردهای ساخت و ساز باشد. اما چاره چیست؟ شما باید حتما به این زاویا حین نصب و اجرای کفپوش لمینت توجه کنید. نصاب‌های حرفه‌ای در این مکان‌ها به خوبی می‌دانند که ابتدا قبل از نصب باید کجی را از بین ببرند. چرا که در غیراینصورت لمینت به خوبی نصب نمی‌شود و شما با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو خواهید شد. تمامی این نکات و از بین بردن کجی و ایجاد زاویه‌سازی درست در آموزش لمینت آموزشگاه سروش جاوید به کارورزان آموزش داده می‌شود.

نصب قرنیز برای کفپوش لمینت

یکی دیگر از نکات و فاکتورهایی که به شدت برای نصب کفپوش لمینت مهم و حائز اهمیت است و شما باید به عنوان یک نصاب حرفه‌ای به آن توجه کنید، نصب قرنیز به موجب تراز کردن کفپوش لمینت است. باید به فاصله قرنیز و کفپوش به شدت توجه کنید و با بهره از تراز این فاصله را تا حد امکان کم کنید تا هیچ حدفاصلی بینشان مشاهده نکنید.

قرنیزهایی که به صوت دورکار برای لمینت نصب می‌شوند، معمولا از جنس ام دی اف با رویه اچ پی ال هستند. البته رنگ تمام قرنیزها براساس سلیقه مشتری می‌تواند متفاوت باشد. قرنیز علاوه بر اینکه زیبایی و تمیزی کار را بیشتر می‌کند، موجب ثبات کفپوش نیز می‌شود. قرنیزها معمولا با بهره از میخ‌های ریز که آن را به عنوان میخ سنجاقی می‌شناسند به کف و دیوارها متصل می‌شوند.

آیا شغل نصاب کفپوش لمینت شغل پردرآمدی است؟

قطعا همه افراد به دنبال کسب درآمد و گذر امور زندگی، یک مهارت را آموزش می‌بینند و سپس وارد بازارکار می‌شوند. چرا که در غیراینصورت آموزش مهارت فنی خیلی مهم نیست. احتمالا شما تا به امروز با کسی روبرو نشده‌اید که تنها برای نصب کفپوش لمینت منزل خود به آموزشگاه مراجعه کرده باشد. اما آیا آموزش لمینت می‌تواند راهی برای کسب درآمد بالا باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. امروزه در هر گوشه از شهر ساختمان نصف و نیمه‌ای را می‌بینید که در حال ساختن آن هستند و روز به روز هم تعداد این ساختمان‌ها بیشتر می‌شود. بنابراین شما هنگامی که وارد این حوزه می‌شوید می‌توانید درآمد به نسبت بالایی را نصیب خود بکنید.

پایان

همانطور که در طول این مقاله با شغل نصاب کفپوش لمینت آشنا شدید، یکی از مشاغل پردرآمد حوزه فنی است. شما با بهره از این شغل می‌توانید درآمد بالایی را کسب کنید. بنابراین اگر به دنبال یک شغل پردرآمد و فنی هستید می‌توانید در دوره آموزش لمینت آموزشگاه سروش جاوید شرکت کنید و با پشت سرگذاشتن این دوره، وارد بازارکار شوید. شما در ابتدا برای کسب تجربه و مهارت بیشتر باید مدت زمان کوتاهی را کنار استادکارهای حرفه‌ای کارآموزی کنید. اما از آن پس به عنوان یک فرد مستقل می‌توانید کسب و کار خودتان را بی‌دغدغه راه‌اندازی کنید و درآمد بالایی کسب نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا