جزئیات جدیدی از دنباله لغو شده Immortals Fenyx Rising منتشر شدند
جزئیات جدیدی از دنباله لغو شده Immortals Fenyx Rising منتشر شدند
طبق اطلاعات و جزئیات جدید منتشر شده، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) قصد داشته است تا دنباله لغو شده Immortals Fenyx Rising را با الهام از عناوین Elden Ring و Zelda: The Wind Waker بسازد.
رسانهی VGC مدتی قبل در گزارشی اعلام کرد دنبالهی بازی Immortals Fenyx Rising که استودیوی Ubisoft Quebec روی ساخت آن کار میکرد و در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشت، به دلیل تمرکز بیشتر روی سری Assassin’s Creed توسط یوبیسافت لغو شد. حال وبسایت Axios به کمک دو منبع نزدیک به خود اطلاعات بیشتری را از این پروژه لغو شده منتشر کرده است.
بر اساس گزارش جدید Axios، دنبالهی Immortals Fenxy Rising که با اسم رمز OXygen شناخته میشد، داستان آن قرار بود در مجمع الجزایر پولینزی جریان داشته باشد و مکانهایی مانند نیوزلند، تاهیتی، جزیره ایستر و هاوایی را پوشش دهد. ظاهراً قهرمان داستان میتوانست از خدایان پولینزی قدرتهای عنصری به دست آورد و قادر به تغییر شکل خود نیز بوده است. همچنین بازیکنان بر اساس انتخابهایی که در طول داستان بازی انجام دادند، میتوانستند خالکوبیهای جدیدی را به دست آورند.
سازندگان در دنبالهی Immortals به جای پر کردن جهان آزاد آن با نشانگرهای جستجو و نشانگرهایی در مورد مقصد بعدی، قصد حذف بسیاری از این نشانگرها را داشتند. در واقع هدف آنها وادار کردن بازیکن به جستجو و ردیابی حیوانات، مطالعه موقعیت ستارگان یا مطالعه موقعیت ستارهها یا دنبال کردن حرکت باد بوده است.
یکی از منابع به Axios میگوید که بازی Elden Ring اثر الهام بخش کلیدی برای دنبالهی Immortals Fenxy Rising بوده است، زیرا این اثر بازیکنان را نیز بدون توصیه واضح در مورد اینکه کجا بروند وارد دنیایی خصمانه میکرد. همچنین طبق گزارشها Immortals 2 بر خلاف نسخهی اول، تاکید بر حل معماها را کنار گذاشته و به دنبال ارائهی داستانی انعطاف پذیرتر بوده که در آن انتخاب بازیکن مهم باشد.
در حالی که Immortals Fenxy Rising در مدت کمی بیش از یک سال و نیم ساخته شد، توسعهی دنباله به دلیلم قیاس وسعت آن و بازنگری در موتور بازی مدتی بیشتری به طول میانجامید و تیم توسعهدهنده آن کوچک بود و از سوی دیگر، ناشر منابع خود را برای بیشتر برای ساخت عنوان Assassin’s Creed Red در نظر گرفته بود. همچنین گفته شده تا بهار امسال، چند ساعت از این دنباله به صورت قابل بازی در یک نسخه نمایشی در دسترس بوده و از طرف دیگر، یوبیسافت در مرحلهای قرار داشته که یا باید بودجه توسعه کامل را تامین و یا پروژه را متوقف مینموده است.
شرکت یوبیسافت در اوایل سال جاری میلادی از لغو سه عنوان معرفی نشدهی خود (به جز دنبالهی Immortals) به دلیل تمرکز بیشتر بر روی فرنچایز Assassin’s Creed خبر داد.
منبع: videogameschronicle