انویدیا از DLSS 3.5 رونمایی کرد؛ Alan Wake 2 اولین بازیای خواهد بود که از آن پشتیبانی میکند
انویدیا از DLSS 3.5 رونمایی کرد؛ Alan Wake 2 اولین بازیای خواهد بود که از آن پشتیبانی میکند
در جریان مراسم گیمزکام ۲۰۲۳، شرکت انویدیا از نسخۀ جدید تکنیک سوپر سمپلینگ خود، یعنی DLSS 3.5، رونمایی کرد که روی بهبود کیفیت ری تریسینگ در بازیها تمرکز دارد. اولین عناوینی که از این تکنولوژی پشتیبانی خواهند کرد، Alan Wake 2 و Cyberpunk 2077 Phantom Liberty خواهند بود.
همانطور که متذکر شدیم، DLSS 3.5 روی ری ریکانستراکشن (Ray Reconstruction) تمرکز خواهد داشت. در حقیقت، این فناوری جدید کیفیت پرتوهای نور را در بازیهایی که از آن پشتیبانی کنند، افزایش خواهد داد. بنابراین، در حد و اندازههای نسخۀ قبلی این تکنولوژی، انتظار بهبود عملکرد و نرخ فریم را نداشته باشید.
به طور خلاصه، Ray Reconstruction باعث میشود تا نورپردازی ری تریس شده، سایهها، بازتابها و ambient occulsion با کیفیتی بهتر از قبل به تصویر کشیده شوند. در این بین، انتظار بهبود جزئی عملکرد را هم داشته باشید.
DLSS 3.5 پاییز امسال در دسترس قرار میگیرد.