هاست پرسرعت
بازی

بازیکنان نمی‌توانند سختیِ زیاد باس تمرینی Armored Core 6 را باور کنند

بازیکنان نمی‌توانند سختیِ زیاد باس تمرینی Armored Core 6 را باور کنند

اگر شما هم Armored Core 6: Fires of Rubicon را بازی کرده‌اید، شاید جزو جمع کثیری از باز‌ی‌بازانی باشید که نتوانسته‌اند به آسانی از پس باس اول این بازی برآیند.

تبلیغات

مدتی است که اولین بازی از فرنچایز Armored Core در ۱۰ سالِ گذشته، توسط فرام‌سافتور (FromSoftware) منتشر شده و یکی از اتفاقات جالبی که برای این عنوان افتاده است، می‌تواند این باشد که بسیاری از بازیکنان هنوز در ساعات اولیه بازی گیر افتاده‌اند. از قرار معلوم، خیل زیادی از گیمرها نتوانسته‌اند از پس باس تمرینیِ اول Armored Core 6 برآیند و به مشکل خورده‌اند.

طبق گزارش‌ها، این باسِ سرسخت درواقع یک بالگرد AH12 HC است که به موشک‌انداز و مسلسلِ سنگین مجهز شده و اینطور که یکی از کاربران تعریف می‌کند، دمار از روزگار گیمرها درآورده است. اگر صادقانه به قضیه نگاه کنیم، خیلی غیرمعمول نیست که شکست دادن باس‌های تمرینی استودیو فرام‌سافتور نیاز به مهارت نسبتاً بالایی داشته باشد اما گاهی اوقات مبارزه با این دشمنان به قدری طاقت‌فرسا طراحی شده‌اند که شیره بازیکن را می‌کشند؛ مانند Vanguard Demon در بازی Demon’s Souls.

اینطور که بازیکنان در ساب‌ردیت Armored Core 6 بحث می‌کنند، نیمی از بررسی‌های منفی این بازی در استیم از سوی افرادی ثبت شده‌اند که نتوانسته‌اند باسِ اول بازی را شکست دهند. البته در حال حاضر، نقدهای Armored Core 6 با دریافت رای از سوی بیش از ۳،۶۰۰ کاربر در استیم، برچسب «بسیار مثبت» خورده است.

اگرچه این حقیقت دارد که نقدهای منفی این بازی، به باسِ سرسخت و به قول یکی از کاربران «کاملاً غیرضروری» آن اشاره می‌کنند اما اکثر نقدها، طراحی کلی Armored Core 6 و کنترلرهای ماوس و کیبورد بازی را مورد حمله قرار داده‌اند. یکی از کاربران که بیش از ۹ ساعت در بازی زمان صرف کرده است، می‌گوید:

در حقیقت این بازی همان Sekiro است که ظاهر Armored Core را به خود گرفته و به نظر من از این موضوع نیز رنج می‌برد.

دیگری نوشته است:

یکی از چیزهایی که اصلاً نمی‌توانم در این بازی تحمل کنم، دیالوگ‌های خنده‌دار و وحشتناک آن است. مکالمات بازی به همان پویایی و قوت مکالمات بچه‌هایی است که در حیاط پشتی، با یکدیگر بازیِ نظامی می‌کنند.

چنین نظراتی نشان می‌دهند که مشکلات کاربران با Armored Core 6 تنها به سخت بودن باسِ اول بازی محدود نمی‌شود؛ اگرچه عمده نقدها مثبت هستند اما به نظر می‌رسد همچنان مشکلاتی در ساختار و دیالوگ‌های این عنوان وجود دارد.

Armored Core 6: Fires of Rubicon هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی gsxr از این بازی را از طریق کلیک روی لینک آبی مطالعه کنید.

منبع: Gamesradar

DARKSIRENمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MasterBlackCityHalo reach 2گیمرِ روان شناسJoel Morganֆǟʍʊʀǟɨskull dark zoroShark GamerPARASITE EVE 2RED DEAD & STARFIELD ❌ مخالف بازنشستگی سوسمار ❌red-eyed Banished KnightSepehrAFImeysambKratosSoulRubyزیباترین لبخندmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا