هاست پرسرعت
بازی

فیلم Oppenheimer دومین فیلم پرفروش تاریخ با رده سنی R شد

فیلم Oppenheimer دومین فیلم پرفروش تاریخ با رده سنی R شد

فیلم Oppenheimer با عبور از فیلم ددپول ۲ توانست به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما با رده سنی R تبدیل شود.

تبلیغات

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین ساخته کریستوفر نولان به شمار می‌رود که با رده سنی R ساخته شده است. این فیلم در فروش خودش توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و رکوردهای مختلفی را جابه‌جا کند. حالا این اثر به دومین فیلم پرفروش تاریخ با رده سنی R تبدیل شده است.

فیلم «اوپنهایمر» با عبور از فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) توانست به دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شود که رده سنی R دارد. این در حالی است که در رده نخست پرفروش‌ترین فیلم‌های رده سنی R تاریخ سینما نیز فیلم جوکر (Joker) قرار دارد. فیلم «جوکر» در سال ۲۰۱۹ میلادی به روی پرده سینماها آمد و به اولین فیلم با رده سنی R تبدیل شد که فروشش از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

حالا فیلم «اوپنهایمر» برای اینکه بتواند جایگاه نخست پرفروش‌ترین فیلم رده سنی R تاریخ سینما را از آن خودش کند، باید بیش از یک میلیارد و ۶۶ میلیون دلار فروش داشته باشد و این در حالی است که فروش جهانی فیلم «اوپنهایمر» تاکنون ۸۵۰ میلیون دلار است.

فیلم «اوپنهایمر» پس از فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) سومین فیلم پرفروش کارنامه هنری کریستوفر نولان به شمار می‌رود و این در حالی است که سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ میلادی است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENStarfieldHarry PottervafadarNikoDota2meysambGhostYohanaThe Red Devil𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸مارتین فورد(شیفته عظمت غلام)greatRپیر فرسودهسهند نظریCYRUSCameraManهادی صفائیsefirot2011AMIR WAZOWSKImore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا