هاست پرسرعت
خودرو

پاسخ جنجالی ورشتاپن به مدیر تیم مرسدس: روی تیم خودت تمرکز کن!

پاسخ جنجالی ورشتاپن به مدیر تیم مرسدس: روی تیم خودت تمرکز کن!

مکس ورشتاپن راننده جوان تیم ردبول دیروز پاسخ صریحی به اظهارات توتو ولف مدیر تیم فرمول یک مرسدس داد و به او گفت که روی تیم خودش تمرکز کند. این راننده جوان خاطرنشان ساخت رقبا باید از دستاوردهای او الهام بگیرند.

پس از آنکه ورشتاپن به اولین راننده تاریخ فرمول یک تبدیل شد که توانست ۱۰ پیروزی پی‌درپی را کسب کند، ولف گفت چنین عناوینی برای ثبت در ویکی پدیاست و برای او اهمیت چندانی ندارد. ورشتاپن در پاسخ به این مدیر ارشد تیم مرسدس اظهار داشت ولف به خاطر عصبانیت از نتایج ضعیف مرسدس در ایتالیا چنین اظهاراتی را بر زبان آورده است. جورج راسل و لوئیس همیلتون در مونزا رده‌های پنجم و ششم را کسب کردند و در رسیدن به پودیوم و نزدیک شدن به ردبول و فراری ناکام ماندند.

ورشتاپن در ادامه گفت که رقبا باید بجای چنین اظهاراتی از عملکرد و افتخارات ردبول الهام بگیرند:

من فکر می‌کنم مهم این است که روی تیم خود تمرکز داشته باشید. این کاری است که ما هم انجام می‌دهیم. این کار را در گذشته و زمانی که از رقبا عقب افتاده یا جلو بودیم انجام می‌دادیم. همچنین معتقدم شما باید بتوانید تیمی را که بسیار خوب عمل می‌کند تحسین کنید، کاری که قبلاً انجام داده‌ایم. از طرفی الهام گرفتن از کسی که حرف اول را در مسابقات می‌زند جواب خواهد داد. ما می‌دانستیم که باید سخت تلاش کنیم و بهتر باشیم و حالا که به این نقطه رسیده‌ایم بسیار خوشحال هستیم و از لحظه‌لحظه مسابقه لذت می‌بریم.

علاوه بر گرندپری قطر و مسابقه جدید لاس‌وگاس، سنگاپور یکی از سه مسابقه فصل ۲۰۲۳ فرمول یک است که ورشتاپن در آن قهرمان نشده است. البته ورشتاپن با نزدیک به دوبرابر امتیاز نسبت به رقبا، قهرمان این فصل خواهد شد و تغییرات قوانین فیا نیز حللی در قهرمانی ردبول ایجاد نمی‌کند اما می‌توان فصل آینده را رقابتی‌تر و جذاب‌تر پیش‌بینی کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا