رئیس سازندۀ Halo Infinite این استودیو را ترک کرد؛ تحولی اساسی در مدیریت
رئیس سازندۀ Halo Infinite این استودیو را ترک کرد؛ تحولی اساسی در مدیریت
بانی راس، رئیس 343Industries، این استودیو را ترک کرد تا بتواند به مشکلات خانوادگی خود رسیدگی کند. همچنین، مایکروسافت خبر از تغییری اساسی در تیم مدیریتی سازندۀ Halo داد.
خانم بانی راس برای بیش از 3 دهه در بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت مشغول به کار بوده و روی فرنچایزهایی مانند Gears of War ،Alan Wake و نشر آثار ترد-پارتی مانند Mass Effect کار کرده است. اما مهمتر از همه، او در 15 سال اخیر چشمانداز خود حول فرنچایز Halo را اجرایی کرد و به همراه تیم خود در 343Industries بازیهای Halo 5 ،Halo 4 و Halo Infinite را به انتشار رساند. البته وی در گذشته روی Halo 3: ODST و Halo Reach نیز کار کرده است.
بیانیۀ استودیوی 343Industires حول جدایی وی را در ادامه مطالعه میکنید:
بعد از حضور 28 ساله در بخش گیمینگ مایکروسافت، که شامل فعالیت 15 ساله در 343Industries و برداشن قدمهای جاهطلبانه در سری Halo نیز میشود، بانی راس بهزودی مایکروسافت را ترک خواهد کرد تا زمان بیشتری را با خانوادۀ خود بگذراند. ما از رهبری وی در 343 بسیار ممنونیم. رئیس بخش تولید، پیر هینتزه (Pierre Hintze)، بلافاصله ریاست استودیو را برعهده خواهد گرفت. تیم 343 به سختی کار میکند تا بهروزرسانی زمستانه را در دسترس گیمرها قرار دهد، بزرگترین آپدیت Halo Infinite تا به این لحظه در راه است.
در نهایت، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تیم مدیریتی استودیوی 343 را به طور کامل متحول کند و تغییراتی ساختاری در آن به وجود بیاورد. همانطور که میدانید، این استودیو با مشکلات مدیریتی، اخراج و ترک کارکنان ارشد از جمله کارگردان اصلی پروژه مواجه بوده. از سوی دیگر، طرفداران اعتقاد دارند که Halo Infinite پشتیبانی قابل قبولی نداشته است. امیدوار هستیم که هر چه سریعتر مشکلات مدیریتی این استودیو برطرف شوند.
نظر شما در این باره چیست؟