
برند اکستریم : تنها برند سوپرلاکچری بازار ایران
برند اکستریم ژن اکتشاف و شکوفایی در صنعت خودرو، پیشرفتهترین فناوریهای روز دنیا را با میراث صد ساله خودروسازی اروپا در هم آمیخته است. تغییر نام محصولات این برند بیانیهای روشن از تعهد مدیران خودرو و برند XTRIM به آیندهای هوشمند، پایدار و فناورمحور است. در چارچوب استراتژی جدید، شرکت در حال گذار از سبد سنتی خودروهای احتراقی به سمت مجموعهای پیشرفته از خودروهای هیبریدی و الکتریکی است.
تمامی مدلهای جدید با حرف «X» آغاز میشوند — ادای احترامی به ژن و DNA برند XTRIM که همواره نماد ماجراجویی، جسارت و نوآوری بوده است. هر نام بر اساس مفهومی فرهنگی، تاریخی و احساسی انتخاب شده تا هویت منحصربهفرد خودرو را بیان کند.
· QX (Quest) نماد سفرهای بزرگ، لوکس و قدرتمند؛ الهام گرفته شده از داستان های حماسی در تاریخ ایرانیان.
· TX (Tribute) بازگشت به ریشهها؛ ادای احترام به مدل اولیه XTRIM و ارزشهای بنیادین برند.
· SX (Spark) بیانگر انرژی، خلاقیت و سبک زندگی شهری مدرن؛ بازتابی از فرهنگ پرشور نسل جوان.
· MX (Miracle) تجلی زیبایی و فناوری؛ الهامگرفته از هنر و معماری ایرانی، چون مساجد اصفهان و اشعار حافظ.
این مسیر ادامه دارد
این مسیر، تازه آغاز راه است و مدیران خودرو در نظر دارد متناسب با نیازهای بازار ایران و بر پایه مدل توسعهای شرکت، به ویژه با تمرکز بر محصولات مبتنی بر انرژی پاک، تغییرات گسترده و مثبتی را رقم بزند. این شرکت همواره تلاش میکند با ارتقاء کیفیت محصولات و توسعه خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان را بیشتر کرده و سهم بیشتری از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد. آیندهای روشن و پر از تحول در انتظار بازار خودرو ایران است.