
کام این محصول جدید را در دو نسخهٔ کوپه و تارگا معرفی کرده که وسعت گزینههای موجود برای مشتریان را نشان میدهد. حرف T در 912T مخفف تورینگ است و نشان میدهد برخلاف 912C که روی پرفورمنس محض تمرکز داشت، در این مدل خریداران میتوانند از رانندگی در جاده لذت ببرند. این خودرو از نسخه بسیار اصلاح شده از پیشرانهٔ چهار سیلندر تخت اصلی ۹۱۲ استفاده میکند که اکنون بهجای ۱.۶ لیتر اصلی، ۲ لیتر حجم دارد و بازنگریهای گسترده شامل سرسیلندرها و پیستونهای جدید را تجربه کرده است.
میکلوش کازمر، بنیانگذار و مدیرعامل کام میگوید:
کام 912C تفسیر نهایی ما از ۹۱۲ نمادین برای کسانی است که خواهان پرفورمنس هم در جاده و هم در پیست هستند اما وقتی از ما پرسیدند که آیا میتوانیم یک نسخه تورینگ آرامتر بسازیم، هیجانزده شدیم که 912T را خلق کنیم.
این پیشرانه ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و ردلاین آن ۶,۵۰۰ rpm است. برای مقایسه، موتور 912C کام، ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۷ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و قادر است به ردلاین ۷,۲۰۰ rpm برسد. به گفته سازنده، این موتور کمتوانتر، جادهتر و شهریتر شده است. یک گیربکس دستی ۵ سرعته اصلاح شده تعویض دندهها را نرمتر میکند و یک دیفرانسیل لغزش محدود عقب نیز وجود دارد.