
باید اعتراف کرد که موستانگ GTD ظاهر یک بدنساز را به نمایش میگذارد. این ماشین با عرض ۲,۰۸۰ میلیمتر، بیش از ۱۵۰ میلیمتر پهنتر از موستانگ معمولی است. معمولاً در نسخههای افراطیتر خودروها شاید ۴۰ تا ۵۰ میلیمتر به عرض اضافه میشود اما ۱۵۰ میلیمتر عملاً بیسابقه است و نشاندهنده عمق تغییرات است. آنقدر عمیق که شک دارم فورد بتواند سرمایهگذاری هنگفتش را از سودی که از تولید هزار دستگاه GTD به دست میآورد، جبران کند حتی با وجود اینکه قیمت ۳۲۵ هزار دلاری این مدل تقریباً ۱۰ برابر موستانگ پایه است.