
آدریان ون هویدونک، مدیر طراحی بامو، تأکید کرده است که دوران طراحیهای تکراری و بهاصطلاح «عروسکهای روسی» به پایان رسیده است. او میگوید:
برخلاف رقبایی که خودروهای برقیشان اغلب شبیه به نسخههای مختلفی از یک قالب واحد به نظر میرسند، ما به دنبال تنوع هستیم. یک iX3 نباید شبیه نسخهٔ برقی سری ۳ باشد و یک مدل M آینده نیز نباید در میان شاسیبلندها گم شود.
این رویکرد در حالی اتخاذ میشود که الیور زیپس، مدیرعامل بامو، با وجود رکوردشکنی فروش خودروهای برقی و هیبریدی شرکت، معتقد است که تکیه صرف بر خودروهای برقی چالشهای صنعت را حل نخواهد کرد و ممنوعیت فروش خودروهای درونسوز در اروپا از سال ۲۰۳۵ را یک «اشتباه بزرگ» خوانده است.