هاست پرسرعت
بازی

بازی Overwatch 2 به رکورد 25 میلیون بازیکن رسید

بازی Overwatch 2 به رکورد 25 میلیون بازیکن رسید

بازی شوتر و مورد انتظار Overwatch 2 از بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) با جمع‌ آوری بیش از 25 میلیون بازیکن، شروعی باورنکردنی را تجربه کرده است.

بازی Overwatch 2 از زمان انتشار خود با مشکلات زیادی مواجه شده است، از ایرادات سروری و حملات DDoS گرفته، تا باگ‌های بزرگی که تجربه بازی را غیرممکن می‌کنند. به نظر نمی‌رسد که این موضوعات تاثیر زیادی در آمار و ارقام بازی نداشته است. شوتر جدید بلیزارد اینترتینمنت شروعی باورنکردنی را تجربه می‌کند.

تبلیغات

بلیزارد اخیرا در توییتر اعلام کرد که Overwatch 2 در عرض تنها 10 روز پس از انتشار، بیش از 25 میلیون بازیکن جذب کرده است. این یک شروع خیره‌کننده به حساب می‌آید، اگرچه با توجه به بزرگ بودن IP و طول عمر طولانی Overwatch 2، ممکن است این آمار برای برخی شگفت آور نباشد.

بازی‌های لایوسرویس و محبوب این‌ چنینی معمولا پس از گذشت مدتی، با افت بازیکن رو‌به‌رو می‌شوند. رایگان بودن نسخه دوم هم در این امر بی‌تاثیر نبوده است. بازی Overwatch 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC در دسترس است.

متینHunTeR007IrNKOOSHANJim Hawkinsعلیall time play gamePorfosor????BlackCityBahramMaster.TitanfallHasan0930Dr.Pyro(Squatlatex(Ragnorak is comingDota2امیرChris redfieldAshen undead the bearermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا