هاست پرسرعت
بازی

طرح‌های مفهومی از بازی Silent Hill Sakura لو رفتند

طرح‌های مفهومی از بازی Silent Hill Sakura لو رفتند

علاوه بر تصاویر جدید از ریمیک Silent Hill 2، به‌نظر می‌رسد که طرح‌هایی از یک دموی قابل بازی با نام Silent Hill Sakura منتشر شده‌اند. 

یکی دو روز است که دنیای اینترنت از اخبار جدید مرتبط با سری Silent Hill پر شده و به‌نظر شاهد روزهای خوبی برای طرفداران این مجموعه هستیم. در ابتدا تصاویری از Silent Hill 2 Remake منتشر شدند که یادآور شایعات فراوان بازسازی این بازی توسط استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) بودند. البته داسک گولم (Dusk Golem) به‌عنوان اینسایدر قابل اعتمادی که حوزۀ کاری‌اش بازی‌های ترسناک هستند، اعتقاد داشت که تصاویر منتشر شده از بازسازی این بازی مربوط به دموهای ابتدایی پروژه بودند و نباید زیاد دربارۀ آن‌ها سخت گرفت. در ادامه شاهد تصاویری از Silent Hill 2 Remake هستیم که حالا با کیفیت بالاتر در دسترس طرفداران قرار دارند:

طرح‌های مفهومی از بازی Silent Hill Sakura لو رفتند
طرح‌های مفهومی از بازی Silent Hill Sakura لو رفتند

اما این تصاویر همۀ ماجرا نیستند. شایعات بیش‌تر اشاره دارند که در واقع چندین پروژۀ مرتبط با Silent Hill به‌طور هم‌زمان در دست ساخت قرار دارند؛ از جمله یک دنبالۀ کاملاً جدید و یک نسخۀ دموی قابل بازی مشابه با دموی جریان‌ساز P.T که در سال 2014 توسط هیدئو کوجیما منتشر شد. حالا در جدیدترین تصاویر درز شده، به‌نظر می‌رسد که می‌توان بخش مهمی از طرح‌های هنری و تصاویر مفهومی این بازی را مشاهده کرد. در آن‌ها شاهد طراحی‌هایی مشابه دفترچۀ خاطرات هستیم که از پوست شخصیت اصلی بازی درست شده است و بخش‌هایی از پوست او کنار می‌روند تا جملات موجود در دفترچه را بخوانیم. همچنین برخی از دشمنان بازی هم از این کاغذهای غیرطبیعی به‌وجود آمده‌اند.

تبلیغات
طرح اولیه از بازی Silent Hill Sakura
طرح‌های مفهومی از بازی Silent Hill Sakura لو رفتند
طرح‌های مفهومی از بازی Silent Hill Sakura لو رفتند

از این تصاویر برداشت می‌شود که Silent Hill Sakura نیز همانند بازسازی قسمت دوم، قرار بوده تا به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود و تاریخ انتشاری هم در سال 2021 داشته؛ اما برخلاف بازسازی Silent Hill 2 که به بلوبر تیم اشاره دارد، مشخص نیست مسئولیت ساخت این پروژه برعهدۀ چه استودیویی است. داسک گولم در یک گفت‌وگوی دیگر با کاربران در وبسایت ResetEra می‌گوید که شنیده است بخش‌های مهم دیگری از این پروژه به‌صورت خصوصی لو رفته‌اند و در حال چرخیدن در فضای اینترنتی، هرلحظه ممکن است به‌دست کاربران برسند و شامل داستان کامل بازی هم باشند.

البته هیچ‌کدام از این اطلاعات هنوز توسط کونامی تأیید نشده‌اند، اما با فاش شدن این حجم از تصاویر و طرح‌های مربوطه، واقعی بودن آن‌ها تا حد زیادی تأیید شده است. در هرصورت اگر قرار است منتظر تأیید رسمی باشید، باید تا مراسم Tokyo Game Show صبر کنید که 9 روز دیگر برگزار می‌شود و احتمالاً کمپانی ژاپنی در آن از یک پروژۀ جدید رونمایی می‌کند. هرچند به‌گفتۀ وب‌سایت VGC، به احتمال زیاد شاهد معرفی یک بازی کوچک هستیم که ارتباطی به اسامی محبوب‌تر تحت مالکیت کونامی ندارد، اما امید خود را از دست ندهید؛ حداقل حالا سری Silent Hill جان تازه‌ای گرفته و طرفداران پروپاقرص سری می‌توانند به آینده امیدوار باشند.

vahid gamerایمان غلامی مهرآبادی@alistarPorfosorLonesome guyHerfeiymeysambAlbertMohsenj74(Squatlatex(Old man editionناتی گادInvisible bearded userEllie TerminatorM.MTAQUARIUSNyxwerecidivistInsight

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا