هاست پرسرعت
بازی

کارگردان God of War Ragnarok: بازیگر نقش اودین به‌خاطر پسرش این نقش را پذیرفت

کارگردان God of War Ragnarok: بازیگر نقش اودین به‌خاطر پسرش این نقش را پذیرفت

بازی God of War Ragnarok در حال حاضر در دسترس طرفداران قرار دارد و همه دیر یا زود خدای خدایان، اودین (Odin)، را خواهند دید.

همان‌طور که پیش از انتشار بازی تأیید شد، اودین در این دنباله حضور دارد و بازیگر آمریکایی، ریچارد شیف (Richard Schiff)، نقش آن را بازی می‌کند. این بازیگر که بیشتر با نقش توبی زیگلر (Toby Ziegler) در سریال The West Wing شناخته می‌شود، چندان میلی برای بازی در نقش اودین نداشت، اما پسرش بسیار در پذیرش این نقش مؤثر بوده است.

در مصاحبه‌ای با Game Informer، اریک ویلیامز (Eric Williams)، کارگردان بازی God of War Ragnarok، از سختی‌های یافتن مناسب‌ترین اودین صحبت کرد و گفت که به کار گرفتن آقای شیف برایشان مثل یک امید واهی بود.

حتی فکرش را نمی‌کردیم که تلفن را بردارد. بازی‌های ویدیویی برای او اهمیتی ندارند.

تبلیغات

– اریک ویلیامز

او در ادامه اشاره کرد که اعضای تیمشان درنهایت با آقای شیف تماس گرفت تا ببینند چه واکنشی خواهد داشت.

ریچارد و پسرش که طرفدار دوآتیشۀ God of War است، داخل ماشین بودند و او نظر پسرش را می‌پرسد: «می‌دونی جریان این God of War چیه؟» و پسرش جواب می‌دهد: «فقط بگو آره، مهم نیست چیه، فقط بگو آره.»

سپس، گاس (Gus)، پسر شیف، شروع به نوشتن خلاصه‌ای از اتفاقات بازی‌های قبل کرد تا ایدۀ کلی داستان را به او نشان دهد. آقای شیف زمانی که ویلیامز را در استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) ملاقات کرد، موافقت کرد که نقش اودین را بازی کند.

این اتفاق جزو آن ماجراهای ماندگار این صنعت خواهد شد؛ با توجه به اینکه بازی بی‌نظیری را نیز برای نقش اودین شاهد بودیم. به صورت کلی، نسخۀ Ragnarok بازیگری و داستان قوی دارد که بخشی از آن را مدیون انتخاب استعدادهای شایسته است.

DARKSIRENata.expressKOOSHANKurosAlirezaFashanامیر❤GOD OF WAR❤Max22Wizard of Rigaمنتقد بزرگ صنعت گیمینگ77Old blacksmithAli984Parham_Shمیام رو خطتUNCLE ARTURAmirhossein152AMFisGONEJinxmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا