هاست پرسرعت
بازی

شایعه: امروز جزئيات جدیدی از God of War Ragnarok منتشر می‌شود

شایعه: امروز جزئيات جدیدی از God of War Ragnarok منتشر می‌شود

اگرچه فقط ساعات اندکی از آخرین ویدیو منتشر شده از مجموعه God of War می‌گذرد اما به گفته اینسایدر معروف Dusk Golem، رونمایی‌های دیگری هم از God of War Ragnarok در راه هستند و امروز شاهدشان خواهیم بود.

طبق چیزی که این منبع شنیده است، «امروز باید روز خوبی برای علاقه‌مندان اسطوره‌شناسی نورس [اسکاندیناوی] باشد». مشخص است که این نقل‌قول به چیزی غیر از God of War Ragnarok اشاره ندارد.

البته باید توجه کنید که این اینسایدر AestheticGamer که به آن اشاره کردیم، این شایعه را از یک منبع مجزا نشنیده اما این گفته‌ها از گفت و گوهایی به گوش او رسیده است که می‌توان تا حد زیادی به آن‌ها استناد کرد. از آن‌جایی که با تاخیر در زمان انتشار بازی، واکنش‌های منفی زیادی را از طرفداران این سری محبوب شاهد بودیم، احتمالاً اکنون بهترین زمان برای یک رونمایی تازه است.

Dusk Golem در اظهارات خود با اشاره به این واکنش‌ها از طرفداران خواسته که منطقی رفتار کنند، چرا که در غیر این صورت «به نظر او» افرادی که رفتارهای خصمانه نشان می‌دهند، طرفداران واقعی و حتی یک گیمر تلقی نمی‌شوند. این منبع داخلی برجسته حتی از این هم فراتر رفته و اعلام کرده که این افراد کودکانی هستند که حقیقتاً هیچ‌گاه نحوه رفتار کردن را یاد نگرفته‌اند.

البته او در ادامه تاکید کرده که منظورش عده قلیلی از افراد است که پیوسته به دنبال نفرت‌پراکنی هستند و در مقابل، بازیکنان بسیار بیشتری وجود دارند که با شنیدن اخبار خوش‌حال می‌شوند و این لذت‌بخش است.

تبلیغات

به هر حال هیچ‌کس از جلمه gsxr نمی‌تواند انتشار اخبار جدید در روز جاری را تایید کند. AestheticGamer به دلیل افشای جزئيات بی‌شمار و موثق از سری بازی‌های Resident Eevil و Silent Hill به شهرت رسیده است. همچنین این منبع همان شخصی است که اولین تصویر مفهومی از اودین در God of War Ragnarok را فاش کرد.

نتیجه؟ همه چیز را با دیده شک بنگرید اما هیچ عیبی ندارد که منتظر انتشار اخبار تازه بمانید. چه امروز شاهد خبر جدیدی باشیم یا خیر، God of War Rangarok روز به روز بیشتر به عرضه خود نزدیک می‌شود و سونی به خوبی می‌داند که چه انتظاراتی حول یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ استودیوهای پلی استیشن وجود دارد.

شما می‌توانید از تاریخ ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ (۹ نوامبر ۲۰۲۲ میلادی) به تجربه این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ مشغول شوید.

منبع: Gaming Bolt

علی❤GOD OF WAR❤Mehran.BaHeisenbergABDVDMax22امیر گیمراتزیو آدیتورهTlou part 2 game of the centuryM.MTRedeyssoosmarmeysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Lara Croftvahid gamerMohsenj74RydersorenaSquatlatex2more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا