هاست پرسرعت
بازی

عرضه پچ Hogwarts Legacy برای پلی استیشن ۵ به تعویق افتاد

عرضه پچ Hogwarts Legacy برای پلی استیشن ۵ به تعویق افتاد

بازی Hogwarts Legacy که پس از عرضه با استقبال بسیار خوب بازیکنان و منتقدین مواجه شد، امروز یک پَچ جدید دریافت خواهد نمود.

تبلیغات

امروز Hogwarts Legacy روی همه پلتفرم‌ها یک پَچ اصلاحی دریافت خواهد کرد؛ با این‌حال، به نظر می‌رسد که انتشار این به‌روزرسانی برای پلی استیشن ۵ برای چند روز به تعویق افتاده است.
این خبر اخیراً از سوی یکی از مدیران استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) یعنی چندلر وود (Chandler Wood) در توییتر اعلام شد. چندلر در این‌باره می‌نویسد:

امروز پچ Hogwarts Legacy برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. این پچ می‌تواند برخی از باگ‌های بازی را برطرف کرده و عملکرد کلی آن را بهبود ببخشد. متاسفانه امروز قادر به عرضه پچ مورد نظر برای کنسول پلی استیشن ۵ نیستیم و قصد داریم تا آن را در روزهای آخر این هفته عرضه کنیم. در پَچ پلی استیشن ۵، نقص موجود در تروفی Collector Edition نیز اصلاح شده است.

با این‌که Hogwarts Legacy در زمان عرضه با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین و بازیکنان همراه شد و از نظر فروش نیز تاکنون عملکرد موفقی داشته است، اما این ساخته جدید استودیوی Avalanche Software از مشکلات تکنیکی مختلفی رنج می‌برد؛ مشکلاتی که برخی از آن‌ها کام طرفداران را تلخ نموده و باعث نارضایتی آن‌ها شده‌اند. به هر ترتیب، به نظر می‌رسد که اولین پَچ بازی، برخی از باگ‌ها و مشکلات در اجرا را برطرف خواهد نمود.
از سوی دیگر، می‌دانیم که اخیراً کنترولرهای DualSense با طرح Hogwarts Legacy منتشر شدند و در مدت کمی کلیه‌ آن‌ها به فروش رسیدند.

همان‌طور که می‌دانید، مجموعه کتاب‌ها و فیلم‌های Harry Potter، منبع اصلی‌ اقتباس Hogwarts Legacy بوده‌اند. وقایع این بازی پیش از شروع ماجراجویی‌های هری پاتر رخ داده و بازیکنان در اواخر دهه اول قرن نوزدهم، باید تلاش کنند تا فوت‌وفن جادوگری را در مدرسه هاگوارتس فرا بگیرند‌.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/ اس و پلتفرم PC عرضه شده است. تاریخ انتشار نسخه Nintendo Switch در آینده اعلام خواهد شد.

Royalknightشبح gsxr ‌[سیب زمینی کوشته شد]امیر حسینسجاد غریبی (آخرین بازمانده از نسخه های هالک)داچ پلن دِر لیندHaj Clank

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا