هاست پرسرعت
تکنولوژی

سری گلکسی اس 23 احتمالاً با سیستم عامل One UI 5.1 معرفی خواهد شد

سری گلکسی اس 23 احتمالاً با سیستم عامل One UI 5.1 معرفی خواهد شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

تا چند هفته دیگر، بالاخره انتظارها به پایان خواهد رسید و سامسونگ از سری مورد انتظار گلکسی اس 23 پرده‌برداری خواهد کرد. در حال حاضر شایعات حاکی از آن هستند که پرچمدارهای نسل بعدی این شرکت دارای طراحی کمی به‌روز شده، آخرین پردازنده پرچمدار کوالکام، دوربین‌های ارتقا یافته، نمایشگر روشن‌تر و باتری‌ بزرگتر خواهند بود. اما در کنار ارتقاء سخت افزاری، سامسونگ احتمالاً چند بهبود نرم افزاری را نیز در سری گلکسی اس 23 اعمال خواهد کرد. اگر چه این شرکت هنوز به طور رسمی هیچ جزئیاتی را به اشتراک نگذاشته، اما اطلاعات فاش شده اخیر نشان می‌دهند که گوشی‌های هوشمند سری اس 23 احتمالاً با نسخه جدیدی از One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهند شد. با دیجی رو همراه باشید.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ تست سیستم عامل به‌روز شده خود (نسخه S908EXXU2CVL7) را در گلکسی اس 22 اولترا آغاز کرده و بر اساس روند سال‌های گذشته، انتظار داریم که آن را به صورت پیش فرض بر روی سری گلکسی اس 23 نصب شده ببینیم. در حالی که فعلاً اطلاعات کاملی در مورد ویژگی‌های جدید اضافه شده به One UI 5.1 نداریم، سامسونگ قبلاً فاش کرده بود که این به‌روزرسانی سفارشی‌سازی‌های بیشتری را برای صفحه قفل به ارمغان خواهد آورد.

One UI

در ماه اکتبر، سامسونگ یک بیانیه مطبوعاتی را منتشر کرد که در آن برخی از قابل توجه‌ترین تغییرات One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 برجسته شده بود. در آن بیانیه اشاره شده بود که به‌روزرسانی جدید دارای گزینه‌های شخصی‌سازی جدید برای صفحه قفل خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهند تصویر زمینه، طراحی ساعت و اعلان‌ها را تغییر دهند. با این حال، در انتهای بیانیه به طور دقیق گفته شده بود که برخی از این ویژگی‌ها با One UI 5.1 ارائه خواهند شد.

سامسونگ قبلاً گزینه‌هایی را برای سفارشی‌سازی صفحه قفل در One UI 5.0 اضافه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان تغییر تصویر زمینه و شکل و شمایل ساعت اشاره کرد. با این حال، سفارشی‌سازی پاپ‌آپ اعلان‌ها فعلاً موجود نیست و احتمالاً با One UI 5.1 عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، ما اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های جدیدی که سامسونگ می‌تواند در نسخه آتی One UI 5 معرفی کند، نداریم. اما انتظار داریم در روزهای منتهی به رویداد معرفی سری گلکسی اس 23 شاهد انتشار جزئیات تکمیلی در این مورد باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا