هاست پرسرعت
بازی

احساس اندرو گارفیلد نسبت به فیلم The Amazing Spider-Man 3

احساس اندرو گارفیلد نسبت به فیلم The Amazing Spider-Man 3

اندرو گارفیلد ستاره پیشین نقش مرد عنکبوتی از احساس خود نسبت به فیلم The Amazing Spider-Man 3 گفته است.

فرنچایز The Amazing Spider-Man که قرار بود تا روایتی تیره و تاریک از ماجراجویی‌های مرد عنکبوتی با هنرنمایی اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) را به تصویر بکشد، به سبب دخالت‌های کمپانی سونی پیکچرز و بی‌برنامگی آن‌ها وارد حواشی بسیاری شد و پس از ساخت تنها دو فیلم به کار خود پایان داد. با این حال ساخت سومین فیلم از این فرنچایز همیشه در محافل گوناگون مورد بحث قرار گرفته و پس از حضور این بازیگر در فیلم Spider-Man: No Way Home نیز شاهد تقویت شایعات ساخت فیلم The Amazing Spider-Man 3 بوده‌ایم.

با این حال اندرو گارفیلد در تازه‌ترین صحبت‌های خود نسبت به ساخت فیلم The Amazing Spider-Man 3 واکنش نشان داده و احساسات خود نسبت به این فرنچایز را با طرفداران در میان گذاشته است. او در جریان مصاحبه با خبرگزاری جی‌کیو اعلام نمود که:

نمی‌دانم که انتظار کارهای بیشتری در این فرنچایز را داشته باشم یا خیر. من برای حضور در آثار متعددی آمادگی داشتم، اما اتفاقات پیش آمده یک احساس ناتمام برای من باقی گذاشته است.

با توجه به پایان‌بندی باز فیلم دوم که می‌توانست منجر به اتفاقات بزرگی در فیلم سوم گردد، من برای رقم زدن هر چیزی آمادگی داشتم. با این حال اتفاق پیش آمده به مانند این بود که یک رابطه احساسی را به طرزی غم‌انگیز پایان دهید و با موجی از ناراحتی و غم روبرو شوید.

تبلیغات

تجربه حضور در فیلم Spider-Man: No Way Home و هنرنمایی در کنار توبی مگوایر (Tobey Maguire) برای من بسیار لذت‌بخش بود. دیگر مانند گذشته تمامی فشارها بر روی من معطوف نشده بود و توجهات حول محور شخصیت تام هالند (Tom Holland) شکل گرفته بود، زیرا این پروژه پایان‌ دهنده سه‌گانه اختصاصی او می‌باشد. ما تنها برای حمایت او حضور داشتیم و لحظات خوبی را در کنار یکدیگر سپری کردیم.

در زمان ساخت پروژه‌های مرد عنکبوتی مرتبط با اندرو گارفیلد، کمپانی سونی در نظر داشت تا فیلم‌های مختلفی را حول محور این شخصیت بسازد تا در نهایت به اثری تحت عنوان Sinister Six منتهی شود. با وجود این که فرنچایز The Amazing Spider-Man ناتمام باقی ‌ماند، اما سونی برنامه‌های خود را با ساخت فیلم Venom ادامه داد و همچنان نیز مشغول گسترش دنیای سینمایی مرد عنکبوتی می‌باشد. موضوعی که نیازمند حضور یک مرد عنکبوتی برای اتصال این فیلم‌ها به یکدیگر بوده و به همین سبب نیز طرفداران خواهان حضور اندرو گارفیلد برای ایفای این نقش می‌باشند.

با وجود این که این ستاره محبوب سینما در صحبت‌های خود به صورت غیرمستقیم اشاره کرده که آینده‌ای در فرنچایز مرد عنبکوتی نخواهد داشت، اما او چنین صحبت‌هایی را درباره عدم حضورش در فیلم Spider-Man: No Way Home نیز به میان آورده بود. با توجه به این که محبوبیت او پس از این پروژه به شدت افزایش یافته و از سوی دیگر نیز داستان‌های ناگفته‌ زیادی از فرنچایز The Amazing Spider-Man باقی‌مانده است؛ نمی‌توان با اطمینان از عدم بازگشت او صحبت کرد.

در هر حال باید صبر کرد و دید که مسیر مرد عنکبوتی در دنیاهای سینمایی مارول و سونی به چه سمتی کشیده خواهد شد و چه کسی ایفای نقش این شخصیت محبوب را بر عهده خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

A,,shAtomic SoldierTUPACEzio Auditore da FirenzeKratosامیرسیب زمینی: قاتل پلی‌استیشنGrandWardenBoogiman

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا