هاست پرسرعت
بازی

پاسخ اسماعیل کروز به نظرات نژادپرستانه مخاطبین سریال The Rings of Power

پاسخ اسماعیل کروز به نظرات نژادپرستانه مخاطبین سریال The Rings of Power

طبق گزارش شبکه آمازون پرایم ویدیو سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power هفته گذشته ۲۵ میلیون مخاطب داشته و رکورد تاریخ پلتفرم را زده است.

در حالیکه نظر منتقدین نسبت به دو قسمت اول سریال مثبت بود و از سینماتوگرافی و بازی بازیگران راضی بودند، طرفداران تالکین نظر دیگری داشتند.

این سریال ۸۴ درصد از امتیاز راتن تومیتوز را بدست آورده اما ۳۹ درصد از مخاطبین از سریال راضی بوده‌اند. برخلاف سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت، که دوره دوم سرزمین میانی را نشان می‌دادند، این سریال براساس هیچ کتاب خاصی نیست. بلکه از اسطوره‌شناسی خلق شده توسط تالکین الهام گرفته که به تیم سازنده سریال این امکان را داده تا شخصیت‌های جدید و متعددی را معرفی کنند. همزمان با پخش تریلر سریال، بسیاری از طرفداران به حضور شخصیت‌های سیاه پوست واکنش نشان داده و اعتراض کردند و تیم سازنده را به بی‌احترامی و عدم وفاداری به منبع اصلی متهم کردند.

گویا جنجال مخالفان حضور سیاه‌پوستان در سریال به خلق ترول‌های نژادپرستانه ختم شده و نمرات سریال را تحت تاثیر خود قرار داده است. طبق گزارش سایت خبری ورایتی این دوگانگی میان منتقدین و مخاطبین باعث شد تا آمازون با ۷۲ ساعت تاخیر نمرات سریال را منتشر کند تا کمی جو متشنج ناشی از انتشار ترول‌ها آرام گیرد.

به تازگی اسماعیل کروز (Ismael Cruz) بازیگر نقش جنگجوی الف‌ها، آروندیر، که دو سال گذشته مورد حمله جریان نژادپرستانه مخاطبین سریال قرار گرفته، و هزاران پیام تنفرآمیز بخاطر حضور او بعنوان اولین الف رنگین پوست سریال دریافت کرده، طی پیامی به مخالفانش پاسخ داده است. کروز با انتشار تصویری از شخصیتش روی یک بیلبورد تبلیغاتی نوشته:

تبلیغات
پاسخ اسماعیل کروز به نظرات نژادپرستانه مخاطبین سریال The Rings of Power

موضوع ربطی به روی بیلبورد رفتن نداره، بلکه موضوع انکارناپذیری، ریشه‌دار بودن و وجود داشتن انسان‌هایی همچون ماست. ما سیاه‌ها وجود داریم. همیشه بوده‌ایم. دنبال لطف و محبت هیچ کدام از شماها نیستم. اما به دنبال فرصت‌های برابر برای تحقق رویاهایمان مانند هر آدم و نژاد دیگری هستیم. اگر تاکنون در زندگی طرد شده‌اید، در اقلیت قرار گرفته و ساکت‌تان کرده‌اند، مرا خوب درک خواهید کرد. این بیلبورد درست چند قدمی مسافرخانه‌ای بود که چند شبی در آن با چند نفر دیگر اقامت داشتم. همه ما به آینده بهتر امید داشتیم.

من هدف مهمی در زندگی دارم؛ رسیدن به جایی که همیشه به ما گفته‌اند نمی‌توانیم به آن برسیم. حالا ما آنجاییم. به هدفمان رسیده‌ایم. دقیقا به همین دلیل برای این نقش سخت تلاش کرده‌ام تا شخصیتی که بازی می‌کنم به یادماندنی‌ترین الف شود چون می‌دانستم به محض انتشار تریلر و خود سریال مورد هجوم مخالفان قرار می‌گیرم.

از زمان پخش سریال مخاطب زیادی به حضور شخصیت‌ و بازیگرهای رنگین پوست در سریال واکنش نشان داده‌اند که حاکی از آن است بحث انتخاب بازیگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

منبع: Buzzfeed

HunTeR007IrNTlou part 2 game of the centuryعلیعمو فیل کبیرEmperor Nima Shams...Eternal...#ONLY_PS5Mohamad4AmeysambWitcher Geralt77siavashموایجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»Mehran.BaUMK3samulامیر گیمرAli984Vahidvhmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا