هاست پرسرعت
بازی

لو رفتن ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Atomic Heart

لو رفتن ویدیو ۱۴ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Atomic Heart

پروسه تولید بازی Atomic Heart راه پر پیچ و خمی را تا به این لحظه طی کرده است. این اثر پس از تأخیر در عرضه و دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلاتی در توسعه، کمتر از چهل روز دیگر به‌دست افراد علاقه‌مند به بازی‌های سبک شوتر اول شخص خواهد رسید.

این اثر توسط استودیو Mundfish در دست تولید است و Focus Entertainment وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. حال طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، در فاصله کم باقی‌مانده به عرضه رسمی بازی Atomic Heart، به‌تازگی ویدیویی طولانی از گیم‌پلی این اثر به بیرون درز کرده است. شما در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو تقریبا ۱۴ دقیقه‌ای ما با بخش زیادی از گیم‌پلی این بازی مواجه می‌شویم. همچنین درکنار نمایش مبارزات اثر، سلاح‌های متنوع و توانایی‌های مختلف کاراکتر اصلی بازی را می‌بینیم که از آن‌ها برای از بین‌ بردن ربات‌های درون اثر استفاده می‌کند. از طرف دیگر نیز شاهد نمایش پیمایش، اکتشاف و چند عدد از محیط‌های درون بازی Atomic Heart هستیم.

در روز‌های گذشته، استودیو توسعه‌دهنده اعلام کرد که برای محتوای پس از عرضه بازی برنامه زیادی را در نظر گرفته است. محتوا‌های نام‌برده شده شامل چهار عدد بسته الحاقی جداگانه خواهد بود که دشمنان جدید، محتوای داستانی و لوکیشن‌های جدید را درکنار باقی موارد به بازی اضافه خواهند کرد. بازی Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۱ سال ۲۰۲۳ میلادی (۲ اسفند) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس‌ | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید : دیسکورد رفع فیلتر شد

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا