هاست پرسرعت
بازی

پوستر جدیدی از نمایش زنده Jujutsu Kaisen منتشر شد

پوستر جدیدی از نمایش زنده Jujutsu Kaisen منتشر شد

در تازه‌ترین پوستر منتشر شده از نمایش زنده Jujutsu Kaisen شاهد گردهمایی قهرمانان این مجموعه کنار یکدیگر هستیم.

تبلیغات

مجموعه Jujutsu Kaisen (جوجوتسو کایزن) را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های حال حاضر دنیا خطاب کرد که فصل دوم آن با دست گذاشتن بر روی آرک شیبویا، دوستی گوجو و گتو را مورد کنکاش قرار داد و وقایعی را به تصویر کشید که حسابی طرفداران این مجموعه را به وجد آورده است. با این حال فصل دوم این انیمه تنها چیزی نخواهد بود که برای طرفداران تدارک دیده شده است.

به تازگی نمایشی تحت عنوان Jujutsu Kaisen The Stage برای مخاطبین این مجموعه تدارک دیده شده که خطوط داستانی فصل نخست انیمه را مورد اقتباس قرار داده است. اثری که از ماه دسامبر امسال به اجرا در آمده و تا ژانویه سال آینده به نمایش خود ادامه خواهد داد.

حال نیز پوستر جدیدی از این نمایش منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

پوستر جدیدی از نمایش زنده Jujutsu Kaisen منتشر شد

از جمله کسانی که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت می‌توان به نام‌هایی نظیر ریوجی ساتو در قامت یوجی ایتادوری، کازوئاکی یاسوئه در قامت مگومی فوشیگورو و ریوسوکه مئورا در قامت ساتورو گوجو اشاره کرد.

باید صبر کرد و دید که نمایش Jujutsu Kaisen تا چه اندازه می‌تواند به مانگا و انیمه وفادار مانده و سکانس‌های نبرد حماسی این مجموعه را چگونه به تصویر خواهد کشید.

منبع: کمیک‌بوک

HELLO.BROTHERCopy NinjaLove GameGGBlack SwordsmanMahdikarmao0ashil0oֆǟʍʊʀǟɨحمیدرضا فروزانStarfieldv-alkalinemeysambThe fROG

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا