هاست پرسرعت
خودرو

چانگان CS35 پلاس سایپا تحویل مشتریان شد؛ قیمت نجومی اولین خودروی وارداتی در بازار آزاد

چانگان CS35 پلاس سایپا تحویل مشتریان شد؛ قیمت نجومی اولین خودروی وارداتی در بازار آزاد

در آستانه یک سالگی ابلاغ آیین نامه واردات خودرو، چانگان CS35 پلاس سایپا به عنوان نخستین خودروی وارداتی در دور جدید واردات تحویل مشتریان شد.

به گزارش gsxr، چند هفته قبل و در نمایشگاه هفته دولت فرآیند پلاک گذاری چانگان CS35 پلاس انجام شد و طی مراسمی یک دستگاه از نخستین خودروی وارداتی تحویل مالک آن شد. بعد از مدتی بی خبری از تحویل بقیه چانگان‌ها از دیروز فرآیند تحویل این خودروها توسط سایپا آغاز شده است.

بخوانید: معرفی کامل چانگان CS35 پلاس سایپا

با تحویل چانگان CS35 پلاس بلاخره می‌توان گفت پس از ۵ سال ممنوعیت، دور جدید واردات خودرو به طور رسمی آغاز شده است. به نظر می‌رسد با طی شدن کامل فرآیندهای قانونی و اداری آیین نامه جدید توسط سایپا می‌توانیم امیدوار باشیم سایر واردکنندگان نیز بتوانند ۵ هزار خودروی وارد شده به گمرکات کشور را سریعتر ترخیص کرده و تحویل ثبت‌نام کنندگان سامانه یکپارچه دهند.

چانگان CS35 پلاس سایپا تحویل مشتریان شد؛ قیمت نجومی اولین خودروی وارداتی در بازار آزاد

برخی مالکین چانگان به دنبال تحویل خودروی خود اقدام به انتشار آگهی فروش آن در فضای مجازی کرده‌اند و امروز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در بازار تهران این خودرو در تیپ ۳ با قیمت ۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان و در مدل تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

این قیمت نجومی با توجه به رقبای مونتاژی به مراتب قوی‌تر نظیر فیدلیتی، در روزهای آینده به احتمال زیاد پایین تر خواهد آمد و در محدوده ۱/۴ میلیارد تومان متوقف خواهد شد.

چانگان CS35 پلاس سایپا تحویل مشتریان شد؛ قیمت نجومی اولین خودروی وارداتی در بازار آزاد

کسانی که طی دیروز و امروز خودروی چانگان خود را تحویل گرفته‌اند آن دسته از برندگان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی هستند که با فراخوان سایپا در فروردین ۱۴۰۲ اقدام به پرداخت وجه خودرو نمودند. با تصمیم شرکت سایپا سری نخست چانگان وارداتی با تخفیف ویژه در حدود ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تحویل مشتریان شده است.

تفاوت تیپ ۲ و تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس

شرکت خودروسازی سایپا، کاتالوگ جدید امکانات استاندارد و همچنین تجهیزات سفارشی خودرو چانگان CS35 پلاس وارداتی را منتشر نمود. نکته جالب توجه در کاتالوگ جدید چانگان، حذف ایربگ‌ جانبی از تیپ ۲ است درحالیکه در کاتالوگ قدیم این خودرو، چنین موردی ذکر نشده بود و تصور می‌کردیم که سایپا، فقط ایربگ‌های پرده‌ای را از تیپ ۲ برداشته است. ولی حالا مشخص شده که علاوه بر ایربگ پرده‌ای، ایربگ جانبی نیز از تیپ ۲ حذف شده است طوریکه تیپ ۲ مجموعا «دو ایربگ» دارد اما تیپ ۳ دارای «شش ایربگ» است:

چانگان CS35 پلاس سایپا، در دو نسخه مختلف، با نام‌های تیپ ۲ و تیپ ۳ فروخته شده است و هردوی آنها، امکانات زیر را بصورت استاندارد دارند:

فرمان برقی
ترمز پارک برقی
کروز کنترل
کنترل کشش (ESP)
ترمز ضدقفل (ABS)
توزیع نیروی ترمز (EBD)
ترمز کمکی هیدرولیکی (BA)
ترمز اتوهلد
کنترل سرعت در سرازیری (HDC)
کمکی حرکت در سربالایی (HHC)
دو ایربگ
آنتن کوسه ای
دکمه کنترلی روی فرمان
آینه تاشو برقی با گرمکن
صندلی با روکش چرم
صندلی راننده با تنظیم ۶ حالته دستی
صندلی شاگرد با تنظیم ۴ حالته دستی
صندلی تاشو عقب
صندلی عقب با ایزوفیکس
سنسور عقب
سنسور فشار باد تایر
تنظیم دستی ارتفاع نور چراغ جلو
چراغ بدرقه
چراغ دی لایت
چراغ اتولایت
مانیتور ۱۰ اینچ
دوربین عقب
ورود بدون کلید
استارت دکمه ای

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا