هاست پرسرعت
بازی

رمدی بازی خود با نام رمزی Vanguard را به صورت داخلی تاخیر زد

رمدی بازی خود با نام رمزی Vanguard را به صورت داخلی تاخیر زد

مدیرعامل استودیوی رمدی گفت که: ما تصمیم گرفته‌ایم تا بازی جدید خود با اسم رمزی Vanguard را در مرحله طراحی مفهومی نگه داریم و تاریخ انتشار آن را تاخیر بزنیم.

استودیوی رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) در حال حاضر توسعه‌ی بازی‌های زیادی را در دستور کار خود دارد و در حالی که بخش اعظم پروژه‌های آینده‌اش تجربه‌های تک‌نفره هستند و این استودیو همیشه به ساخت این دست از عناوین شهرت دارد، یک بازی رایگان PvPvE با اسم رمزی Vanguard توسط این استودیو نیز در حال توسعه است.

با این حال، چنین به نظر می‌رسد که دوره‌ی توسعه این بازی در حال طولانی‌تر شدن است و استودیوی رمدی انترتینمنت اخیراً اعلام کرد که چشم انداز درآمدها و نتیجه‌های عملیاتی خود را برای سال 2022 کاهش می‌دهد. این موضوع بدین دلیل رخ داده است که بازی Vanguard بیشتر از آن چه که قبلاً برنامه‌ریزی شده بود در مرحله‌ی پیش تولید قرار خواهد داشت.

ترو ویرتالا (Tero Virtala) به عنوان مدیرعامل استودیوی رمدی انترتینمنت در بیانیه‌ای چنین گفت که نگه داشتن بازی در مرحله‌ی طراحی مفهومی برای مدت طولانی‌تر به تیم این امکان را می‌دهد تا قبل از این که پروژه به مرحله‌ی توسعه برسد، عناصر کلیدی بازی را طراحی، آماده و آزمایش کند. به این ترتیب، انتظار می‌رود که این بازی در سال 2023 وارد فاز تولید کامل شود.

تبلیغات

وی افزود:

رمدی در حال حاضر روی پنج عنوان کار می‌کند و توانایی ما برای توسعه‌ی این بازی‌ها بیشتر از همیشه است. با انتقال خود به یک مدل عملیاتی چند پروژه‌ای، آموخته‌ایم که بهتر است پروژه‌های خود را در مرحله‌ی توسعه‌ی اولیه برای مدت زمان بیشتری نسبت به گذشته نگه داریم. مزیت این کار این است که تعداد کارمندان حاضر در تیم توسعه و در نتیجه هزینه‌های عملیاتی پایین‌تر می‌ماند و به تیم‌ها زمان لازم برای طراحی، آماده‌سازی و آزمایش عناصر کلیدی بازی داده می‌شود. این موضوع قبل از این که پروژه وارد مرحله‌ی توسعه شود از نیازمند شدن به یک تیم بزرگ‌تر جلوگیری می‌کند. با انجام این کار، ما از توسعه‌‌ی بازی با کیفیت بالا و همچنین مقرون به صرفه پشتیبانی می‌کنیم.

ما تصمیم گرفتیم که بازی جدید خود با اسم رمز Vanguard را در مرحله‌ی طراحی مفهومی نگه داریم و توسعه‌ی کامل آن را تا سال 2023 به تعویق بیندازیم. این باعث می شود میزان درآمد حاصل از این بازی از سال 2022 به 2023 موکول شود و این به این معنی که ما انتظار داریم سال 2022 در سطح سال قبل باقی بماند و نتیجه‌ی عملیاتی ما در مقایسه با سال 2021 کاهش قابل توجه‌ای داشته باشد.

بازی بزرگ بعدی استودیوی رمدی انترتینمنت Alan Wake 2 است که قرار است در سال 2023 منتشر شود. همچنین، دنباله‌ی Control، یک نسخه‌ی فرعی چند نفره برای Control با کد Condor و بازسازی بازی‌های Max Payne 1 و 2 دیگر عناوین در حال توسعه‌ی این استودیو هستند. پنج پروژه‌ی استودیوی رمدی انترتینمنت در چهار تیم توسعه در حال تولید هستند. در ماه نوامبر سال 2021 میلادی، این توسعه‌دهنده یک استودیوی جدید در شهر استکهلم سوئد افتتاح کرد.

DARKSIRENRezaPARASITE EVE 2ReversepointMehran.BaAlbertInvisible bearded userعلیmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا