هاست پرسرعت
بازی

تاریخ انتشار Ghostrunner 2 به صورت رسمی اعلام شد

تاریخ انتشار Ghostrunner 2 به صورت رسمی اعلام شد

شرکت ۵۰۵ گیمز و استودیوی وان مور لول (One More Level) سرانجام به صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Ghostrunner 2 را اعلام کردند. اثر مذکور قرار است در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شود.

تبلیغات

در سال گذشته‌ی میلادی شرکت ۵۰۵ گیمز (۵۰۵Games)، ناشر Ghostrunner 2 اعلام کرد که این بازی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. همچنین به‌روزرسانی اخیر فروشگاه اپیک گیمز حاکی از آن بود که این عنوان در اکتبر سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. حال این خبر به صورت رسمی تایید شده است.

۵۰۵ گیمز در توییتی که اخیراً منتشر شده، با تایید افشای اطلاعات ذکر شده اعلام کرد که بازی Ghostrunner 2 در ۲۶ اکتبر ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه‌های GoG، استیم و اپیک گیمز) و کنسول‌های نسل نهم عرضه خواهد شد. همچنین توسعه‌دهندگان قرار است به‌زودی اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کنند. از سوی دیگر، این بازی در فهرست عناوین ایکس باکس در رویداد Gamescom 2023 نیز حضور دارد و ثبت نام بتای خصوصی این اثر از اوایل ماه جاری میلادی آغاز شد.

در پایان شما را به تماشای تریلر جدید بازی Ghostrunner 2 دعوت می‌کنیم.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

منبع: Gamingbolt

تبلیغات
lul-bookFARHADqpParhamKratosStanley KubrickLa walkeria (Wotan)The Pale KingHunTeR007IrNmeysambMahanVisible gamer manNemesistommy vercettiEzio (در کف Spider-Man: Across the Spider-Verse)v-alkalineSpider-Manدکتر gsxrWalleR (ستاد مبارزه با بازنشستگی سوسمار)Javad.StarKianEnzemore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا