هاست پرسرعت
بازی

علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی

علت توسعه تنها یک بسته الحاقی برای Cyberpunk 2077 از زبان سازندگان بازی

سازندگان Cyberpunk 2077 اعلام کرده‌اند که Phantom Liberty، تنها بسته الحاقی این بازی خواهد بود و علت این مسئله، از تغییر موتور بازی‌سازی استودیو نشئت می‌گیرد.

تبلیغات

کمی پس از معرفی بسته الحاقی Phantom Liberty، سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) اعلام کرد که این عنوان، تنها بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 خواهد بود. اخیراً و طی یک جلسه پرسش‌و‌پاسخ، از سی‌دی پراجکت پرسیده شد که چه حدی از فروش Phantom Liberty استودیو را مجاب به توسعه بسته الحاقی بعدی بازی خواهد کرد. میشال نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، معاون ارشد توسعه کسب‌وکار استودیو، در پاسخ به این سوال گفت:

در واقع، تصمیم ما از قبل گرفته شده است. همانطور که مدت‌ها پیش اعلام کرده بودیم، قصد توسعه بسته‌ الحاقی دیگری را نداریم؛ Phantom Liberty تنها بسته الحاقی بازی است و این قضیه، ربطی به اعداد و ارقام فروش یا میزان رضایت ما از نتیجه نهایی ندارد.

وی در ادامه توضیح می‌دهد:

اگر بخواهم صادقانه بگویم، این یک تصمیم تکنولوژیک محسوب می‌شود. این احتمالاً آخرین باری است که روی موتور RED Engine کار می‌کنیم؛ همانطور که می‌دانید در آینده‌ روی موتور Unreal Engine از شرکت Epic کار خواهیم کرد. این یکی از دلایل کلیدی بود که چرا تصمیم گرفتیم Phantom Liberty تنها بسته الحاقی Cyberpunk 2077 باشد.

در کنار خبر کار روی بازی بعدی سری Witcher، سی‌دی پراجکت در ماه مارس ۲۰۲۲ اعلام کرد که وارد یک شراکت ۱۵ ساله با Epic شده است که باعث می‌شود این شرکت‌ها، در پروژه‌های Unreal Engine از جمله توسعه موتور و بازی‌ها با یکدیگر همکاری کنند.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در تاریخ ۲۶ سپتامبر امسال (۴ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

قاتل فنبویSpider-Manمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)GhostDARKSIRENStarfieldmario77KratosKianEnzeLove GameHELLO.BROTHERHunTeR007IrNStalkerDark FantasymeysambKieblackMMDVisible gamer manBlack Swordsmanmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا