هاست پرسرعت
بازی

بازیکنان در Marvel’s Spider-Man 2 قادر خواهند بود از خانه عمه مِی دیدن کنند

بازیکنان در Marvel’s Spider-Man 2 قادر خواهند بود از خانه عمه مِی دیدن کنند

اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در پنل اخیر بازی Marvel’s Spider-Man 2 در رویداد کامیک-کان تایید کرده است که بازیکنان در این اثر می‌توانند از خانه دوران کودکی پیتر پارکر در کویینز دیدن کنند.

تبلیغات

اخیراً در جریان رویداد کامیک-کان سن دیگو، یک پنل اختصاصی برای بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 برگزار و یک تریلر داستانی تازه به همراه چندین ویدیو از گیم‌پلی و جزئیات داستانی جدید از این عنوان اکشن ماجراجویی منتشر شدند. در همین راستا، اخیراً اطلاعاتی تازه از این بازی منتشر شده که جزئیات جدیدی را نشان می‌دهد.

Jacinda Chew، کارگردان هنری Marvel’s Spider-Man 2 تایید کرده است دنیای این بازی نه تنها بخش‌های بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان می آورد تا بتوانند در آن جا به گشت و گذار بپردازند، بلکه شامل مکان‌های دیدنی جدید دنیای واقعی و دنیای مارول نیز برای آن‌ها خواهد بود. به عنوان مثال، بازیکنان می‌توانند از خانه عمه مِی در کویینز دیدن کنند.

کارگردان هنری Marvel’s Spider-Man 2 در این باره اظهار داشت:

در این بازی نه تنها فضای گیم‌پلی گسترده‌تر شده، بلکه مکان‌های بیشتری وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها پرسه بزنید که دارای مکان‌های دیدنی مارول و همچنین مکان‌های دیدنی نیویورک است. برای مثال، من می‌دانم که در کوئینز، همه می‌خواستند به خانه عمه می بروند و شاید ببینند پیتر پارکر در کجا زندگی می‌کند. من می‌دانم که بسیاری از طرفداران می‌خواستند با آن فضا تعامل داشته باشند، بنابراین اینکه بتوانم به این موضوع وارد شوم و ببینم که او در کجا زندگی می کند، باورنکردنی و هیجان‌انگیز است.

اینسامنیاک گیمز همچنین تصویر هنری جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 را منتشر کرده است که نشان می‌دهد خانه عمه مِی در این بازی چگونه خواهد بود. این تصویر در قسمت زیر قابل مشاهده است.

بازیکنان در Marvel’s Spider-Man 2 قادر خواهند بود از خانه عمه مِی دیدن کنند

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

تبلیغات
lul-bookten reasons why you are a noobsobi waltHaj_Hosseinهادی صفائیcactusPro gamerSepehrWolfکوروشAli_pxVisible gamer manRoyalknightگربه خانmeysambPeter Parkerگوربه ماهیمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)MincraftKratosmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا