هاست پرسرعت
بازی

تمجید منتقدان از بازی Evil West در تریلر جدید این اثر

تمجید منتقدان از بازی Evil West در تریلر جدید این اثر

زمان زیادی از عرضه رسمی بازی Evil West نگذشته است. تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Flying Wild Hog در حال حاضر در دسترس کاربرهای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی است.

اعضای این تیم با طراحی و توسعه آثاری مثل Shadow Warrior 3 ،Trek to Yomi و Evil West و عرضه‌ی آن‌ها در سال ۲۰۲۲ میلادی، روزهای شلوغی را پشت سر گذاشتند. بااین حال، در میان این سه بازی، Evil West نظر منتقدان را بیشتر به سمت خود جلب کرد. در میان جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی قبل تریلر تازه‌ای از این بازی پخش شد که در آن ما شاهد اشاره‌ی سازندگان به تعاریف منتقدان هستیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی ما در نقش یک شکارچی خون‌آشام به نام Jesse Rentier قرار می‌گیریم که قابلیت‌ و سلاح‌های مختلف و متنوعی را با خود به همراه دارد. داستان اثر در غرب وحشی روایت می‌شود و شخصیت‌نام‌برده به‌دنبال شکار یک شیطان باستانی است. این اثر اکشن شوتر که عناصر ماجراجویی را نیز در خود جای داده، یک تجربه ۱۰ الی ۱۵ ساعته در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با gsxr به اشتراک بگذارید.


حتما بخوانید :

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا