هاست پرسرعت
خودرو

افشای ویژگی‌های ظاهری، طراحی و رنگ‌های کوروت E-Ray هیبریدی

افشای ویژگی‌های ظاهری، طراحی و رنگ‌های کوروت E-Ray هیبریدی

انتشار ناخواستهٔ پیکربندی آنلاین کوروت E-Ray هیبریدی در وب‌سایت شورلت ویژگی‌های مختلف آن را افشا کرده است.

خودروسازان از اینکه تصاویر و اطلاعات محصولاتشان پیش از معرفی رسمی افشا شود متنفر هستند اما این اتفاق به خاطر تقصیر خود شورلت برای کوروت E-Ray هیبریدی رخ داده است زیرا به‌صورت ناخواسته و سهوی، پیکربندی آنلاین این خودرو که ظاهر کامل، رنگ‌های بدنه و طرح رینگ‌های مختلف آن را نشان می‌دهد روی وب‌سایت شورلت قرار گرفته است. البته این شرکت به‌سرعت پیکربندی E-Ray را از سایت خود حذف کرد اما پیش از آن، بسیاری از طرفداران اسکرین‌شات‌های زیادی از این صفحه گرفتند.

افشای ویژگی‌های ظاهری، طراحی و رنگ‌های کوروت E-Ray هیبریدی

با توجه به این تصاویر، کوروت E-Ray بدنهٔ عریض‌تری دارد و زیر چراغ‌های عقب آن خروجی‌های هوایی مشابه Z06 به چشم می‌خورد اما سر اگزوزهای مثل استینگری به‌صورت دوتایی در طرفین دیفیوزر قرار دارند. طراحی سپر جلو نیز بیشتر به Z06 شباهت دارد تا استینگری اما هم خروجی‌های هوای مذکور عقب و هم ورودی‌های هوای سپر جلو برخلاف Z06 بیشتر همرنگ بدنه هستند. در این خودرو اما پورت شارژ دیده نمی‌شود که این یعنی ممکن است E-Ray یک خودروی هیبریدی معمولی باشد نه پلاگین‌هیبریدی. با توجه به اینکه سوپرکارهای هیبریدی جدید مثل مک‌لارن آرتورا و فراری ۲۹۶ از نوع پلاگین هستند، این تصمیم شورلت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

متن کوچکی که در برخی اسکرین‌شات‌ها دیده می‌شود نشان می‌دهد که E-Ray در تابستان ۲۰۲۳ با مدل ۲۰۲۴ برای فروش به بازار عرضه خواهد شد. این یعنی شورلت احتمالاً کوروت هیبریدی را اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد. E-Ray نه‌تنها اولین کوروت هیبریدی بلکه اولین کوروت چهارچرخ محرک هم محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این نسخه از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 استینگری با ۴۹۰ اسب بخار قدرت استفاده کند اما یک موتور الکتریکی در جلو می‌تواند مجموع خروجی را به حدود ۶۰۰ اسب بخار برساند.

افشای ویژگی‌های ظاهری، طراحی و رنگ‌های کوروت E-Ray هیبریدی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا