
حتی انتخاب تعداد توربوشارژرها چالشبرانگیز بود. سیستم چهار توربویی پاسخگویی بهتری نسبت به دو توربو داشت اما پیادهسازی آن دشوارتر بود. ماهله با موفقیت این چالش را مدیریت کرد. تیم این شرکت با دههها تجربه در توسعه پیشرانههای مسابقهای و پرفورمنس برای انواع خودروها، این پروژه را پیش برد. ظاهر پیشرانه نیز اهمیت داشت. ماهله ۶۰۰ قطعه این پیشرانه را بهگونهای طراحی کرد که مانند اثری هنری به نظر برسد، متناسب با پرفورمنس بینظیر و خودرویی که میزبان آن است. جان هالینگوورث، مدیر فروش و بازاریابی ماهله پاورترین، میگوید:
بزرگترین هدف ما سرعت ۴۵۰ کیلومتر بر ساعت بود. باید حجم پیشرانه و عملکرد موردنیاز را تعیین میکردیم. بخش دیگر، دور موتور ۹۸۰۰ rpm بود.
خاویر کاستانه، مهندس ارشد، میافزاید:
با این سطح از مشخصات، ریسکها و چالشهای زیادی را پذیرفتیم. مزیت این است که خودرو در سطح دیگر هایپرکارهای هیبریدی قرار میگیرد.