هاست پرسرعت
بازی

تقابل دیزی ریدلی با گذشته‌اش در تریلر فیلم The Marsh King’s Daughter

تقابل دیزی ریدلی با گذشته‌اش در تریلر فیلم The Marsh King’s Daughter

به تازگی تریلری برای فیلم The Marsh King’s Daughter منتشر شده که در آن، دیزی ریدلی به تقابل با گذشته‌اش می‌پردازد.

تبلیغات

فیلم دختر مارش کینگ (The Marsh King’s Daughter) بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۲۰۱۷ نوشته کارن دیونه ساخته شده و نیل برگر سکان کارگردانی آن را در دست دارد و برای نقش‌آفرینی در این اثر سینمایی نیز بازیگران برجسته و درخشانی را به خدمت گرفته است.

تریلر تازه منتشر شده برای فیلم «دختر مارش کینگ» داستان زنی به نام هلنا پلتیر با بازی دیزی ریدلی را نشان می‌دهد که در نگاه اول یک زن عادی است و به دنبال رشد در زندگی خودش است اما مشکلات گذشته‌ای این اجازه را به او نمی‌دهند و همین نیز باعث می‌شود تا او تصمیم بگیرد تا به جای فرار به مقابله با گذشته‌اش برود.

در ادامه مشخص می‌شود که پدر هلنا یعنی جیکوب هولبروک با بازی بن مندلسون مادر هلنا را ربوده و این به معنای آن است که تولد هلنا نشأت گرفته از عشق نبوده است. جیکوب کاری کرده بود که هلنا و مادرش برای سال‌ها نتوانند از چنگال او بگریزند و این در حالی است که خودش به مجرمی مشهور به مارش کینگ تبدیل شده است.

حالا با گریختن مارش کینگ از زندان، او به سراغ هلنا و دخترش می‌رود و همین نیز باعث می‌شود تا هلنا یکبار برای همیشه از گذشته‌اش فرار نکند و این بار با پدرش مقابله کند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده برای فیلم «دختر مارش کینگ» را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

فیلم «دختر مارش کینگ» برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

صدراmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا