هاست پرسرعت
بازی

Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 احتمالا برای PS4 هم عرضه می‌شود

Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 احتمالا برای PS4 هم عرضه می‌شود

رده‌بندی سنی ESRB بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1، به یک نسخه‌ی پلی‌ استیشن ۴ اشاره می‌کند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

تبلیغات

اواخر امسال، طرفداران Metal Gear می‌توانند دوباره به تعدادی از نسخه‌های کلاسیک این سری برگردند و آن‌ها را با کیفیت بصری بیشتری تجربه کنند. اکنون به نظر می رسد که این مجموعه، احتمالا برای پلتفرم‌های بیشتری نسبت به آنچه کونامی تا کنون تایید کرده است، منتشر شود.

به طور رسمی، این مجموعه قرار است برای کنسول‌های نسل نهم، PC و Nintendo Switch منتشر شود. اگرچه، به نظر می‌رسد نسخه‌ معرفی‌ نشده پلی‌ استیشن ۴ نیز در راه باشد. جالب اینجاست که این رده‌بندی، چند هفته‌ای می‌شود که به نسخه PS4 اشاره کرده، بنابراین مشخص نیست که آیا این یک خطا‌ی نگارشی است یا چیزی که کونامی در نهایت به طور رسمی قبل از انتشار، آن را تایید می‌کند.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1 قرار است در ۲۴ اکتبر (٢ آبان) امسال برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC منتشر شود.

تبلیغات
𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸Parhamگربه خانODEred-eyed Banished KnightDARKSIREN77RoyalknightDark FantasyOmid_Fshmilad saSoWuupTahaictwo facesoosmarArthur Stop🤘Mohsenj74باسم ابن اسحاقmeysambKratosmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا