هاست پرسرعت
بازی

شرور فصل سوم سریال Superman and Lois مشخص شد

شرور فصل سوم سریال Superman and Lois مشخص شد

خالقان و نویسندگان سریال Superman and Lois معمولا شخصیت‌های شرور داستان را به سادگی آشکار نمی‌کنند و داستان را مرموزانه پیش می‌برند.

فصل اول و دوم سریال سوپرمن و لوئیز (Superman and Lois) شخصیت‌های مختلفی را معرفی کرده بودند و بسیاری از طرفداران و بینندگان فکر می‎‌کردند که برخی از این شخصیت‌ها، افرادی شرور و بد هستند که در ادامه به دشمن سوپرمن تبدیل می‌شوند اما این اتفاق رخ نداد و آن‎‌ها حتی به دوست سوپرمن تبدیل شدند.

در کل، نویسندگان سریال «سوپرمن و لوئیز» هیچ تمایلی ندارند تا به صورت آشکار و واضح شخصیت شرور داستان را برای بینندگان مشخص کنند و گاهی اوقات نیز داستان را به نحوی پیش می‌برند که شخصیت خوب به عنوان شخصیت شرور تصور می‌شوند یا برعکس. به عنوان مثال شخصیت جان هنری آیرونز به رفیق صمیمی سوپرمن تبدیل شد.

جدیدا نیز شخصیت برونو مانهایم (Bruno Mannheim) به عنوان شخصیت شرور فصل سوم سریال «سوپرمن و لوئیز» معرفی شده است. او در کتاب‌های کمیک یکی از بزرگترین روسای خلافکارها به شمار می‌رود و رهبر بی‌رحم سیندکایی بین‌المللی به نام اینترگنگ است.

به دلایلی نامشخص، برونو مانهایم شخصیت جان هنری آیرونز را به قتل می‌رساند و این موضوع به نحوی به گوش جان دیگل می‌رسد. در نقطه دیگری از داستان نیز شخصیت لوئیز لین به صورت مخفی وارد رستورانی می‌شود تا ارتباط یک سیاست‌مدار محلی با برونو مانهایم را ثابت کند. به نظر می‌رسد که فصل سوم سریال قرار است شخصیت شرور جالبی را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، تاد هلبینگ (Todd Helbing) مدیر اجرایی سریال «سوپرمن و لوئیز» در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشته بود که شخصیت جردن کنت ممکن است در فصل سوم رسما به سوپربوی تبدیل شود. او گفته:

فعلا او به نام جردن کنت شناخته می‌شود و به تازگی قدرت‌های خودش را پیدا کرده است. مطمئنا در ادامه او به نام سوپربوی شناخته خواهد شد. ما به دنبال آن هستیم تا آرام آرام این شخصیت را توسعه بدهیم و او را به سمت تبدیل شدن به سوپربوی و پوشیدن لباسی ابرقهرمانی سوق بدهیم.

فصل سوم سریال «سوپرمن و لوئیز» در سال ۲۰۲۳ میلادی از شبکه سی دابلیو پخش خواهد شد.

منبع: movieweb

EMPEROR NIMA SHAMSmeysambAlbertJonah hex

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا