هاست پرسرعت
بازی

احتمال بازگشت نویسنده و کارگردان Gears of War 2 برای کار روی مجموعه

احتمال بازگشت نویسنده و کارگردان Gears of War 2 برای کار روی مجموعه

استودیو کوالیشن یکی از استودیوهای فرست-پارتی ایکس باکس بود که تحت تأثیر برنامه تعدیل نیرو گسترده‌ی مایکروسافت قرار گرفت. به‌دنبال این اتفاق گزارش شد که این استودیو توسعه دو پروژه معرفی‌نشده را لغو کرده است.

گویا استودیو The Coalition به‌عنوان پروژه بعدی به‌سراغ توسعه نسخه دیگری از مجموعه Gears of War می‌رود که آگهی‌های شغلی اخیر به آغاز تولید آن اشاره دارند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو کوالیشن یکی از توسعه‌دهندگان سابق گیزر آو وار را برای کار روی این پروژه استخدام کرده است.

جاشوا اورتگا که در اپیک گیمز به‌عنوان نویسنده و کارگردان بازی Gears of War 2 مشغول به فعالیت بود، ظاهرا به استودیو کوالیشن پیوسته است تا بار دیگر روی این مجموعه کار کند. با اینکه صراحتا به این موضوع اشاره نشد، اما جاشوا اورتگا در توئیت جدیدی ضمن اشاره به کار روی گیرز آو وار ۲ گفت: «دوباره کار آغاز شد».

جاشوا اورتگا از تأیید بازگشت دوباره برای کار روی مجموعه بازی‌های Gears of War طفره رفت. هنوز کار اورتگا روی بازی Gears 6 در استودیو The Coalition رسما تأیید نشده است و نمی‌دانیم که درصورت صحت این موضوع دقیقا چه نقشی در پروژه خواهد داشت. طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا