هاست پرسرعت
بازی

شایعه: به‌روزرسانی God of War Ragnarok در روز عرضه ۱۸ گیگابایت حجم دارد

شایعه: به‌روزرسانی God of War Ragnarok در روز عرضه ۱۸ گیگابایت حجم دارد

با توجه به اطلاعات به‌روزرسانی نسخه‌ی پلی استیشن ۴ بازی God of War Ragnarok به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی روز عرضه‌ی این بازی ۱۸.۴ گیگابایت حجم دارد.

انتظار برای God of War Ragnarok به زودی پایان می‌یابد و با آنکه فرآیند ساخت بازی به پایان رسیده است، استودیوی سانتا مونیکا (SIE Santa Monica Studio) همچنان در تلاش است اصلاحات نهایی را روی آن اعمال کند. داده‌های جدید شبکه‌ی پلی استیشن (PlayStation Network) نیز خبر از به‌روزرسانی روز عرضه‌ی این عنوان می‌دهد.

تبلیغات

صفحه‌ی توییتر PlaystationSize که اخبار و اطلاعات جدید شبکه‌ی پلی استیشن را منتشر می‌کند، ادعا کرده است که به‌روزرسانی ۱.۰۱ نسخه‌ی پلی استیشن ۴ بازی God of War Ragnarok حدود ۱۸.۵ گیگابایت حجم خواهد داشت. حجم یادشده خبر از اهمیت این به‌روزرسانی می‌دهد. هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی نسخه‌ی پلی استیشن ۵ نیز همین حجم را خواهد داشت یا خیر.

بنا بر گزارش‌های قبلی، به نظر می‌رسد که حجم نسخه‌ی پلی استیشن ۴ این عنوان بیش از ۹۰ گیگابایت خواهد بود. بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن ۵ و ۴ منتشر می‌شود.

یوهانDARKSIRENPlayStation Studios PS5علیMax22KurosDota2CapitanمتینKOOSHAN🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉امیرarman❤GOD OF WAR❤MahyarMsmDr.Pyroگیمری عادیKHEDER_Pro_GamerAmirali@alistarmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا