هاست پرسرعت
تکنولوژی

گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین تله فوتوی کاملاً جدید خواهد داشت

گلکسی اس 24 اولترا یک دوربین تله فوتوی کاملاً جدید خواهد داشت

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

دیگر چیزی تا رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ باقی نمانده و انتظار می رود این شرکت کره‌ای گلکسی اس 23 اولترا را به همراه سایر مدل‌های سری اس 23 در طی یک رویداد ویژه در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) معرفی کند. اما در شرایطی که حتی گلکسی اس 23 اولترا نیز به صورت رسمی رونمایی نشده، امروز ما یک شایعه جدید در مورد گلکسی اس 24 اولترا (Galaxy S24 Ultra) منتشر شده که قرار است به عنوان جانشین اس 23 اولترا در اوایل سال 2024 وارد بازار شود. با دیجی رو همراه باشید.

به گفته یکی از منابع افشاگر شناخته شده و پرکار صنعت موبایل، یعنی Ice Universe، در گلکسی اس 24 اولترا سنسور تله فوتو با یک نمونه جدیدتر جایگزین خواهد شد و قرار است تحولی را در زمینه کارکرد این سنسور ایجاد کند. در حالی که Ice Universe اشاره‌ای نکرده منظور از این سنسور دقیقاً کدام سنسور تله فوتو است، اما فرض می‌کنیم که موضوع بحث همان سنسور بزرگنمایی پریسکوپ باشد. البته، این احتمال نیز وجود دارد که هم برای این دوربین و هم برای ماژول بزرگنمایی 3 برابر از سنسورهای جدیدی استفاده شود.

از سوی دیگر، گفته می‌شود که دوربین اصلی اس 24 اولترا با چیزی که در اس 23 اولترا استفاده شده یکسان بوده و یا تنها تغییراتی جزئی خواهد داشت. این در حالی است که شایعه شده گلکسی اس 23 اولترا نیز از همان سنسورهای بزرگنمایی مدل قبلی خود، یعنی اس 22 اولترا استفاده خواهد کرد اما به لطف علم رنگ بهتر و الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهبود یافته، کیفیت تصویر ارتقاء محسوسی خواهد داشت. اتفاقاً این اطلاعات را نیز Ice Universe فاش کرده بود.

گلکسی اس 23 اولترا

بنابراین به نظر می‌رسد که اس 23 اولترا کیفیت بزرگنمایی را تا حدودی بهبود خواهد بخشید، اما تحول و انقلاب اصلی در این بخش یک سال دیگر و در گلکسی اس 24 اولترا اتفاق خواهد افتاد. از سوی دیگر، وقتی صحبت از دوربین اصلی می‌شود، تغییر بزرگ در سال 2023 و همین سری اس 23 رخ خواهد داد که یک سنسور 200 مگاپیکسلی جدید را معرفی می‌کند. اما در سال 2024 تغییر بزرگی را در این بخش شاهد نخواهیم بود.

نیازی به گفتن نیست، با توجه به اینکه در حال حاضر تا عرضه نهایی گلکسی اس 24 اولترا زمان بسیار زیادی باقی مانده، قطعاً هر اتفاقی تا آن زمان ممکن است بیفتد و حتی اگر اطلاعات Ice Universe صحت داشته باشند، احتمال تغییر برنامه‌های سامسونگ نیز وجود دارد. بنابراین، فعلاً باید منتظر رونمایی سری اس 23 باشیم و بعد از آن می‌توانیم به شکل جدی‌تری در مورد ویژگی‌های اس 24 اولترا نیز پیش‌بینی کنیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا