هاست پرسرعت
بازی

بازی Dhaba: Land of Watermarks برای PS5 معرفی شد

بازی Dhaba: Land of Watermarks برای PS5 معرفی شد

عنوان Dhaba: Land of Watermarks برای PS5 معرفی شد. این بازی در سبک ARPG توسعه یافته و توسط سونی (Sony) منتشر خواهد شد.

تبلیغات

به عنوان بخشی از پروژه PlayStation China Hero، شعبه‌ی شانگهای سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، عنوان Dhaba: Land of Watermarks را معرفی کرده است.

این بازی در سبک ARPG و توسط استودیوی دارک استار (Dark Star) توسعه یافته. بازه انتشار مشخصی برای این محصول اعلام نشده، اما می‌توانید اولین تریلر بازی را که توسط Gematsu به اشتراک گذاشته شده، در پایان تماشا کنید.

داستان بازی در دنیایی در معرض تهدید روایت می‌شود و در مورد یک عروسک خیمه شب بازی سفالی است که انسان شده و به دنبال یافتن آب می‌رود. محیط‌های مختلفی برای اکتشاف وجود دارد، از دره‌ای عظیم و ویرانه‌ها گرفته تا یک جنگل و شهری شناور. سطوح بازی نیز به هم پیوسته، غیرخطی و مملو از تهدیدات متفاوت (از جمله باس‌های عظیم) خواهد بود.

با جمع‌آوری تکه‌های آب، عروسک چیزهای بیشتری در مورد دنیا و خودش یاد می‌گیرد. به نظر می‌رسد که بازی، سبک مبارزات Wo Long: Fallen Dynasty را با برخی از المان‌های ژانر سولز-لایک ترکیب کرده باشد.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

برای اطلاع از جزئیات و به‌روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

منبع: GamingBolt

تبلیغات
ققنوس آسمانcactusهیولا ☑️Dark FantasyABDVD✎﹏ȏṃıԀA,,shRoyalknightAli_pxmilad3dKurosNemesis𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰Haj_Hosseino0ashil0oamir_hasanpoorarminVENOM ✅ODEmeysambmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا