هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی پد 6 مکس در نتایج تست Geekbench ظاهر شد

شیائومی پد 6 مکس در نتایج تست Geekbench ظاهر شد

هفته گذشته گزارشی به صورت آنلاین منتشر شد مبنی بر اینکه تبلت جدید شیائومی پد 6 مکس (Xiaomi Pad 6 Max) تقریباً مشابه شیائومی پد 6 پرو (Xiaomi Pad 6 Pro) خواهد بود اما با صفحه نمایش بزرگتر. اکنون، این گمانه‌زنی بیشتر به واقعیت نزدیک شده است، چرا که  واقعی‌تر به نظر می‌رسد، زیرا شیائومی پد 6 مکس در نتایج تست بنچمارک Geekbench ظاهر شده و به همین واسطه مشخصات کلیدی این تبلت اندرویدی فاش گردیده است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا جزئیات بیشتر را با هم بررسی کنیم.

بنچمارک معتبر Geekbench تبلت شیائومی پد 6 مکس را با شماره مدل 2307BRPDCC لیست کرده و به وضوح درج نموده که این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای 3.19 گیگاهرتزی با اسم رمز Taro نیرو می‌گیرد. ما پیش از این با این مشخصات و اسم رمز کاملاً آشنا بودیم و به این ترتیب رسماً تأیید می‌شود که تبلت رده بالای جدید شیائومی مجهز به تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. پردازنده‌ای که پیش‌تر در شیائومی پد 6 پرو هم استفاده شده بود.

شیائومی پد 6 مکس

همچنین این تبلت با حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود. در خصوص ویژگی‌های نرم افزاری هم باید گفت که شیائومی پد 6 مکس به صورت پیش فرض سیستم عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را بر روی خود نصب شده دارد. در تست Geekbench، این تبلت در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1752 و در تست چند هسته‌ای هم امتیاز 4618 را کسب کرده است. به غیر از آن، این بنچمارک جزئیات دیگری را در مورد دستگاه فاش نمی‌کند. اما از آنجایی که تبلت جدید شیائومی نیز شبیه به پد 6 پرو خواهد بود، تا حدود زیادی می‌دانیم که با چه نوع محصولی روبرو خواهیم بود.

مشخصات شایعه شده شیائومی پد 6 مکس

شایعه شده است که این تبلت اندرویدی رده بالا مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی LCD با وضوح 2.8K و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است. همچنین، گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های مختلف نشان داده‌اند که سرعت شارژ باتری در این مدل حداکثر 67 وات خواهد بود که تغییری نسبت به پد 6 پرو ندارد. با این حال، با توجه به اندازه بزرگتر بدنه، باتری نیز احتمالاً بزرگتر خواهد بود.

در زمینه عکاسی و فیلمبرداری هم می‌توان انتظار داشت که این تبلت دارای دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدیویی و عکاسی سلفی باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا