هاست پرسرعت
تکنولوژی

قیمت اجاق پلوپز صنعتی 1402

قیمت اجاق پلوپز صنعتی 1402

اجاق پلوپز صنعتی که تحت عنوان اجاق کوره دار صنعتی هم شناخته می شود، یک اجاق گاز زمینی است که برای پخت و پز غذا در حجم زیاد که روی اجاق های معمولی جا نمی شود، مورد استفاده قرار می گیرد. این اجاق ها با سوخت گاز شهری کار می کنند و دارای ردیف و شعله های متعددی هستند. اجاق پلوپز صنعتی که در بازار به فروش می رسد، در انواع ، دو ردیفه، سه ردیفه، چهار ردیفه، سه ردیفه با مشعل کوره ای و چهار ردیفه با مشعل کوره ای موجود است که در ادامه هر یک از آن ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اجاق پلوپز صنعتی دو ردیفه

این اجاق پلوپز در دو مدل دو ردیفه ساده و دو ردیفه مشعل دار طراحی و تولید می شود. ابعاد هر دو این اجاق ها 50*50*40 است. از آن جایی که توان تولید حرارت این اجاق نسبت به مدل های دیگر کمتر است از آن در آشپزخانه های کوچک یا زمانی که به پخت و پز با حجم غذای کمتر نیاز است، استفاده می شود. جنس بدنه آن از استیل استنلس است و رویه آن از جنس چدن نشکن و یا لعاب نسوز است.

اجاق پلوپز صنعتی سه ردیفه

این اجاق هم در دو مدل سه ردیفه ساده و سه ردیفه مشعل دار یا کوره دار طراحی و تولید شده است. ابعاد هر دو مدل 75*75*50 می باشد. از آن جایی که توان حرارتی بالایی دارد برای آشپزخانه های بزرگ و یا رستوران های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. جنس و رویه آن مانند مدل قبلی است. برای تامین انرژی اجاق سه ردیف می توان از کپسول های گاز شهری و یا لوله کشی گاز شهری استفاده کرد.

اجاز پلوپز صنعتی چهار شعله

این مدل هم مانند دو مدل قبلی از اجاق های پلوپز در کدل های ساده و مشعل دار طراحی و تولید شده است. ابعاد هر دو مدل 95*95*65 است. توان حرارتی این اجاق بسیار بالا است و می توان در مدت زمان کوتاهی تعداد بالایی مرغ، ماهی، گوشت و غیره در ماهی تابه های بسیار بزرگ روی این اجاق ها سرخ کرد. از نظر ویژگی بدنه و رویه و استفاده از گاز شهری دقیقا مانند دو مدل قبلی است.

قبل از خرید هر کدام از این مدل هایی که توضیح دادیم باید ابتدا به ابعاد و فضای آشپزخانه توجه کنید و با توجه به ظرفیت و مکان آشپزخانه آن را خریداری کنید.

مشخصات اصلی اجاق پلوپز صنعتی

اسکلت و بخش های خراجی اجاق پلوپز صنعتی تماما از ورق و پروفیل استنلس استیل 304 خش دار است ضخامت 1 الی 2 میلی متری دارد و به روش تیگ از نوع آرگون جوشکاری شده است. رویه چدنی آن از جنس چدن نشکن است که با لعاب نسوز رنگ کاری شده و طول عمر و ماندگاری بالایی دارد. بدنه آن ها چند لایه است و ساختار تقویت شده ای با پروفیل دارد. شاسی اصلی آن ها هم از پروفیل های استنلس استیل و یا فولاد رنگ آمیزی شده است.

این اجاق ها با بهره گیری از پنل های بازشو به راحتی سرویس و نگهداری می شوند و از تکنولوژی گازرسانی جدید و کوره های بسیار قوی هم برخوردار هستند. اجاق های پلوپز صنعتی را با به روزترین و جدیدترین ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه صنعتی می سازند و همه آن ها دارای نشان ملی استاندارد و گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، به شرط آن اکه از یک فروشگاه معتبر و با اصالتی که به فروش محصولات ارجینال می پردازد، خرید کنید.

قیمت اجاق پلوپز صنعتی

در پاراگراف های بالا انواع اجاق پلوپز صنعتی را نام بردیم ،هر اجاق پلوپز بسته به مدلی که دارد قیمت متفاوت تری دارد و بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت روز انواع اجاق پلوپز مراجعه به نمایندگی های معتبر میباشد که  می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت اجاق پلوپز صنعتی از وبسایت های آنلاینی مانند استیل ورک ، استیل آذرین ، ناب زیست و غیره کمک بگیرید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا